Gå til innhold

bæsj... jeg blir jo så redd, helt uten grunn sikkert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 14... Eller... tidlig ultralyd og jeg selv sier at jeg er i uke 14, eggløsningsteorier sier at jeg er i uke 13, altså ikke store forskjellen... det har kanskje ikke så mye å si, men legen fant ikke fosterlyden på kontroll på fredag... er det greit? han fant +2 på Leuc....??? er det greit? jeg syns jeg er trøtt og slapp og fjerne enda jeg, men magen der nede vokser ikke??? er det greit?

på tidlig ul for snart to uker siden var alt i orden....

Herre min hatt dette er barn nr. tre, og jeg har ikke vært sånn med de andre, men denne gangen.... kjære vene.

jeg tror jeg trenger en klem jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare svare deg når det gjelder utslaget på leucocytter! Det skal du ikke bekymre deg for, som oftest skyldes dette forurensning, f.eks. utflod! Forrige svangerskap hadde jeg konstant utslag på leucocytter.

Om du er bekymret, synes jeg du skal ta kontakt med lege eller jordmor. Det er ikke noe godt å gå rundt og bekymre seg, mye bedre å få en sjekk!! Og om tidlig ul så fin ut, tror jeg nok du kan ta det med ro! Men som sagt, ring om du er bekymret!! :-)

Stor klem!!

Skrevet

Hei du!

Da jeg var hos jordmor i uke 16 hadde hun problemer med å finne hjertelyden til babyen pga det var litt tidlig. Trodde ikke de kunne høre noe så tidlig som uke 13/14. Sa ikke legen noe om dette da?

Og magen...jeg er gravid med nr to og fikk ikke antydning til mage før i uke 18, og her er alt i skjønneste orden. (Er i uke 36 når)

Kan du ikke ringe til jordmor/lege og bare spørre litt om når det er vanlig å høre hjertelyd og om du kanskje kan få en ekstra ultralyd siden du er så bekymra.

Men du...alt er sikkert helt i orden. :o)

Lykke til vider i svangerskapet og gratulerer med spire nr 3!

Stor klem til deg

Skrevet

Gå til jordmor og ikke lege... de er mye flinkere påalt med svangerskap... er mitt andre barn dette men kjenner at bekymringene er mange flere denne gangen=)

Skrevet

Så snille dere er!!! Takk jenter!

Det er altså greit å bekymre seg mer ved svangerskap nr. tre ;-))))

Jeg skal ringe jordmor jeg...joda legen sa det var i tidligste laget for å høre lyd, men vi kunne jo prøve... egentlig vet jeg joalt dette, men det er deilig at dere sier det også!

snillinger!

Skrevet

En varm klem fra meg. =)

Skrevet

En klem til deg!!!

Er det ikke tidlig å høre fosterlyd da?

Har i hvertfall ikke sjekket den så tidlig med noen av mine 2.

Lykk til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...