Meg og bøllegutta!! Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 GUtten er 8 mnd og 3 uker og sov hele natta for første gang!!! Ikke et pip fra han fra kl 19.30 til kl 06.30 : ))) Det var jommen på tide!! Han har hele livet fått mat alt fra 1 -3 ganger på natta!! Håper dette er noe som skjer oftere fremover : ))
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Gratulerer! Skikkelig misunnelig jeg nå (særlig etter en natt der jeg måtte opp 6 ganger) Håper det fortsetter de neste nettene og :-)
LINDA*** Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Ja, er det ikke deilig at de sover _hele_ natta gjennom?? Aaaahh. Det er en befrielse! Grattis;)
msola Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 I know the feeling...!! Samme her i gården. Gutten vår ble 8 mnd i helga, og sov i natt for første gang hele natta uten et knyst ( fra kl. 19.00 - 04.45). Håper bare nå at han fortsetter med dette og gjerne litt lengre på morgenen... Grattis!!!!
Kufiolilla Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Grattis!!!! Blir sjokkert og tror han er dau bare min sover 4,5 timer i strekk jeg... Men så er han bare 8 uker. Så her er det lenge igjen å vente på nattesøvnen ;o)
lillemor_og_jeg Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Så herlig! Håper han fortsetter med det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå