Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Hei! Ser at jeg har misforstått konseptet litt... Moro at det er flere som hiver seg på. Jeg prøver igjen: Mandag: Tirsdag: Onsdag: Torsdag: Fredag: Lørdag: Søndag:
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 6. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. november 2007 Mandag: Croft: 45 minutter styrketrening overkropp - Nautilus Tirsdag: Onsdag: Torsdag: Fredag: Lørdag: Søndag:
Gjest Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Mandag: Croft: 45 minutter styrketrening overkropp - Nautilus Tirsdag: Bare Ine - Spinning 60, "tredemølle" 15 min, + mage, bryst Onsdag: Torsdag: Fredag: Lørdag: Søndag:
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 Mandag: Croft: 45 minutter styrketrening overkropp - Nautilus Tirsdag: Bare Ine - Spinning 60, "tredemølle" 15 min, + mage, bryst Croft - 45 minutter styrketrening ben og mage - Nautilus Onsdag: Torsdag: Fredag: Lørdag: Søndag:
Ella-83 Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Mandag: Croft: 45 minutter styrketrening overkropp - Nautilus Tirsdag: Bare Ine - Spinning 60, "tredemølle" 15 min, + mage, bryst Croft - 45 minutter styrketrening ben og mage - Nautilus Onsdag: Klar? - 45 min spinning Torsdag: Fredag: Lørdag: Søndag:
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Mandag: Croft: 45 minutter styrketrening overkropp - Nautilus Glajent@ - ca 1 time med styrke og 20 min sykkel. Tirsdag: Bare Ine - Spinning 60, "tredemølle" 15 min, + mage, bryst Croft - 45 minutter styrketrening ben og mage - Nautilus Onsdag: Klar? - 45 min spinning 1 time lett aktivitet, med litt styrke på mage/rygg Torsdag: Fredag: Lørdag: Søndag:
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2007 Mandag: Croft: 45 minutter styrketrening overkropp - Nautilus Glajent@ - ca 1 time med styrke og 20 min sykkel. Tirsdag: Bare Ine - Spinning 60, "tredemølle" 15 min, + mage, bryst Croft - 45 minutter styrketrening ben og mage - Nautilus Onsdag: Klar? - 45 min spinning 1 time lett aktivitet, med litt styrke på mage/rygg Croft - 20 minutter høy intensitet på tredemølle Torsdag: 45 minutter styrketrening overkropp - Nautilus Fredag: Croft: 20 minutter høy intensitet på (sånn orbitrek slags maskin) Lørdag: Søndag:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå