Herlige barn har jeg fått Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Er så sexy og smilende, give it too mee! Noen som vet om han er singel?
krokofant666 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 ja, sjarm er noe en kommer langt med:) for han har ikke akkurat utseende med seg, synes jeg da.
solstråle69 Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Vet ikke om jeg vil kalle ham sexy, men utrolig sjarmerende!!! Og det synes jeg teller mer enn det meste annet. Aner dessverre ikke om han er singel... :-)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Gurimalla, han er den minst tiltrekkende...liten pingle som ligner på han der som var med i hotelcæsar i starten (den gang jeg gadd å se litt på det). Give to you? Ja, verså god, jeg vil ikke smake.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Han er ikke singel:)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Asmund er gift Gifta seg for 2 år siden med ei aldeles nydelig dame
Gjest Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Ser forresten at du bor bare et steinkast herifra Nati
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå