Gå til innhold

Hjelp meg! Vær så snill!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 10 dager over IKM i dag! Har tatt mange tester som har vært negative! Tok en hos legen!!! på Torsdag 1 November! Også negativ!

Men, jeg får jo ikke mensen!

Har mensmurringer, særlig etter jeg har hatt sex og når jeg bruker magemuskler.

Kan det bli positivt etter så mange dager over og bare negative tester???

I går, (Søndag) kastet jeg opp 4 ganger=( og var skikkelig dårlig!

Kan dere hjelpe meg å tyde dette???

Første dag i siste mens, var 30 September.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei.

Ja du kan gå så lenge uten å være gravid.

Også med symptomer.

Det du beskriver skjedde meg for et års tid siden.

Jeg hadde masse murringer og symptomer. Men alle tester viste negativt, og mensen uteble. Jeg var ikke gravid.

Du kunne jo dobbelt sjekke med en blod prøve hos legen?

Ønsker deg all lykke til!

Skrevet

Det er jo de som ikke tester positiv før ganske lenge etter at de er blitt gravid.

Jeg synes du skulle ha oppsøkt legen igjen jeg. Med tanke på at du var så dårlig så ville det vært lurt å fått en skikkelig skjekk. Og blodprøve var en god idè.

Lykke til. Klem

Skrevet

Hei. Ser du fremdeles ikke har fått mensen. Tanta dukka opp hos meg i går, en uke på overtid.....så dessverre for meg da. Men det er jo håp for deg fremdeles da. Lykke til. Tatt test idag??

Skrevet

Hei=)

Synd du fikk TR i går da, men godt å vite hva som skjer ihvertfall!

Nå kan dere jo begynne på ny pp! =)=)=)=)

Jeg har enda ikke fått TR!

Begynner å bli forvirret og utålmodig nå!

N ei, jeg har ikke tatt flere tester etter Torsdag...

Er redd for at neste test også skal bli negativ og jeg enda mer forvirra!=(

Hvis jeg ikke er gravid, vil jeg bare ha TR nå! Så vi kan begynne på ny pp igjen!

Ringte legen min, og han sier jeg må vente minst en uke til før jeg tar en ny test! Sist gang fikk jeg positiv test når jeg var 5+4 uker gravid!

Alt før det var negativt!

Har bestillt 20 graviditetstester på billigtester.com nå!

Hehe...

Skrevet

Ja endelig kan vi bare se frem til en ny pp i stedet for bare å gå å vente. Har nå gått til innkjøp av en hel haug med el tester. Det er første gang jeg bruker det, så kanskje det er på tide siden vi nå går inn i 6 pp. Siden jeg har hatt litt varierende syklus nå, så er det kanskje verdt det. Bestilte fra billigtester jeg også. Skal bestille gravi tester også når jeg får lønning. En hel haug med sånne billig strimler ;) nå skal det virkelig klaffe håper jeg :D

Skjønner din frustrasjon veldig godt. Håper du finner ut av det snart, og håper for din del du er gravid selvfølgelig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...