babybel Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Hei. Noen som har opplevd det samme? Jeg sitter å venter på å dra til legen nå, og er veldig nervøs. Min mann klamrer seg til håpet om at dette går bra, mens jeg er litt pessimistisk. Er ikke så høy i hatten akkurat.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Uff, det høres ikkje spesielt greit ut. Blør du mye? Har du sterke magesmerter? Har du gjort noe som kan forårsake det? Hatt sex feks? Kan i så fall være et hematom som er sprukket. Men det er bra at du har fått time hos legen, er alltid greit å få sjekket opp i sånne ting, om enn for å berolige deg. Lykke til! Håper det går bra! Klem
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Jeg blødde mye gjennom hele 1. tri, og litt i begynnelsen av 2. tri. Og nå er jeg 27 uker på vei Så ja, det kan gå kjempefint selv om man blør!!! Lykke til!
babybel Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 Hei igjen. Takk. Nei, jeg blør lite. som en begynnende mens, litt brunaktig. Var på en litt hard fjelltur på lørdag, har tenkt på om det kan ha noe med saken å gjøre. jeg løfter jo endel på datteren min også, som er ett og et halvtår. må nok slutte med det nå. Jeg har hatt en lignende blødning før. i forrige svangerskap, mistet da tvillinger mens en overlevde. Har lest at blødninger frem til og med fjerde mnd. kan være normalt. Jeg skulle egentlig hatt mens på denne tiden, så jeg henger i håpet.
Brunetta =) Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg begynte og blø i slutten på uke 12 og blødde helt til uke 16. var på to ul på sykehuset. Fikk beskjed om og ikke løfte og helst sitte eller ligge. Jeg blir sykemeldt resten av svangerskapet og kan ikke gå på lange turer el lignende. Morkaka lå for langt ned så det var grunnen hos meg. Den har trukket seg oppover litt nå så da går det nok bra. Så lenge du ikke har vondt sier de at dette går som regel fint. Det er hematom som brister. På ul såg de at jeg hadde flere som kom til og briste og jeg ville fortsette og blø. Er 18 fullgåtte uker og blør ikke noe lenger nå.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Samme som ''Blir mor til nr 4.'' I min 18 uke stoppet det først å blø fra et hematom som har holdt på å tømme seg siden jeg var ca 13 uker på vei. Det var brunt, nesten litt sånn utvannet. Har gått til ul hver uke og sjekket. Selv om hematomet er der enda, har det blitt mindre og trekkes mest sansynlig opp av kroppen. Og jeg har sluttet å blø endelig. Men det er jo ikke noe artig når det står på så klart.. Her er det også mest sansynlig det at morkaken lå for langt nede. Begynte å blø første gangen i uke 11. Gynekologen sa til meg at det er veldig vanlig med slike blodansamlinger i svangerskapet. Og med de fleste går det bra. Jeg håper at det går like bra med deg. Som regel går det jo bra etter 12 uker Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå