Gå til innhold

hvordan ta inniativ til sex????

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært sammen med sambo snart 4 år.

aldri hadd problemer med sex.......men.....jeg føler jeg er vannvittig dårlig til å ta inniativ til sex?

noen tips råd jeg kan få??

blir glad for mange svar!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg tar innitiativet til sex går det litt av seg selv....smyger meg inntil ham...kysser, stryker og koser med ham. Etterhvert blir det gjerne mer intenst...Viser med kroppspåket av jeg har lyst....presser meg inntil kroppen hans, blir mer nær og intim... kyssene blir dypere...pusten min tyngre...trenger bare vise at jeg har lyst..Skal ikke mye til for å tenne enn mann...kysse litt på halsen...osv :)

Skrevet

det er det jeg også pleier å gjøre.....ta litt på ham kysse kose og si at jeg har lyst på ham,men det synes han nå er blitt litt kjedelig.

han føler jeg har sex med ham fordi han har lyst og jeg føler jeg må.

har jeg ikke lyst så sier jeg det. dermed er det jo ingen grunn for at han skal tro jeg gjør det for hans del.

kunne tenkt meg og gjort noe litt romantisk med stearinlys og sexy undertøy.........men han liker ikke så mye romantikk har han uttrykkt:(

vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.........snufs.

er jo et sårt tema akkurat dette.

Skrevet

det lureste da er vel å spørre hva han vil ha.. ikke bli lei seg fordi han ikke liker undertøy, kanskje det er noe annet han vil, små lapper,smser eller annet som hinter til hva som skal skje senere på kvelden. massasje, eller noe som gjør at dere får litt nærhet og kontakt.

det viktigste er nok kommunikasjon og respekt og finne ut hva dere begge liker og så finne fellespunktene :D skal jo gå begge veier :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...