Hidjey Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg MÅ komme meg ut i jobb, men er en av de 3000 i Oslo uten barnehageplass. Sambo jobber utenbys frem til 2.desember, og etter det starter julerushet på jobben hans, så det lar seg vanskelig kombinere med hans jobb. Har ikke familie her, og ei heller så mange venner som kan stille opp.. Så vi er rimelig desperate her. Har jo innsett at vi ikke kommer til å få barnehageplass med det første, og må derfor prøve dagmamma. Noen som har erfaring med Oslo Barnevaktformidling, eller som vet andre steder hvor man kan oppdrive en pålitelig dagmamma?
FuriLaks Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg har litt delte erfaringer med de. Tok selv noen barnepassjobber gjennom dem og mener jo selv at jeg gjorde en god jobb;) Men vi hadde en vikar i bhg jeg jobbet i før som var "hentet" derfra og hun var rett og slett udugelig... Men referanser er en fin ting! Og vær pågående og en "slitsom" mamma hvis dere finner en dagmamma, altså; kom uanmeldt og gjør litt detektivarbeid selv... Lykke til !
Hidjey Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Uff, ikke lett dette altså.. Men det var ikke noe kluss og rot da du jobbet for de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå