krokofant666 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 men har dere noen tips til guttenavn? Jeg liker litt oskar oliver
fleXibel Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Oscar er et fint navn... Broren min skulle egentlig hete Ole Oscar hvis mor fikk vilja si.. men det ble Simen istedet, noe jeg synes er like fint.. Liker og Amund og Eirik og Ola
krokofant666 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 åh ole oskar var jo kjempekoselig. Liker sånne navn. Litt sånn gammeldags.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 He he, jeg kjenner to brødre som heter Oscar og Oliver ;-) Hva med Martin?
fleXibel Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Ja Synes Ole Oscar er kjempefint selv... gammeldags, men alikevel søtt
krokofant666 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 mjææh. Litt dårlig assosiasjoner med Martin:)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Fine navn Oskar og Oliver, hva med Ulrik? Ellers hadde jeg på guttelista mi Elias, Sebastian, Jonas og mannen min ville ha Odin..
EnUndreneMor Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 nei nå må jeg e.. sitter her i halv søvne så å si, mennår jeg så navna tenkte jeg på mat.. hehe.. oscar (sardiner) og oliver (oliven) hahaha.. fine navn det er det, men jeg måtte lese to ganger her gitt...
krokofant666 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2007 ja, jeg også liker jonas, men så sa mannen at det er det en i hotell sæsar som heter... da ble litt av sjarmen vekke. Ulrik er jo kjempe. Også jeg som er SÅ metallicafan:D
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Oscar var veldig poppis for noen år tilbake, men nå virker det som den bølgen har lagt seg.. Kjempeflott navn.. Oliver er ett av navnene vi har satt på mellomnavn listen. Gutten vår heter Olaves til mellomnavn, om vi skulle fått en gutt til skulle han hete Noah Oliver eller Filip Olai (Olaves, Oliver og Olai er arvenavn). Jeg kjenner en som heter Oscar Anton, og en som heter Oscar Tidemann og en hel skokk med Oscarer uten mellomnavn. Oliver Kjenner jeg en dal av, men de aller fleste har Oliver som mellomnavn. Men en har det som fornavn. Isak/Isaac Filip/Philip Noah/Noa Daniel Andreas Sebastian Benjamin Anton Alfred Mathias Nikolai Albert Edwin Adam Fredrik Christian Christopher Cornelius Ferdinan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå