Trulte76 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 I går våknet jeg opp med stiv vondt nakke..av og til jeg kan få det, men det går seg til iløpet av dagen.. Så idag var den igrunn verre..vondt å bare snu seg i senga, så jeg måtte bare ringe og si jeg ikke kom på jobb..jobber i produsjon, så umulig med stiv og vondt nakke som jeg har nå.. Jeg er ikke den som springer med engang til lege..var igrunn bare tenkt dette skulle gå seg til..men så sa sjefen til meg da..javel, men da må du få gjort noe med det..virket litt sur rett og slett. Ringe legen? Og hva kan han evt gjøre med dette da? sikkert bare fått meg en strekk tenker jeg..
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Ville sett det ann til i morgen jeg og så evt ringt legen, du har nok strekt nakken litt eller ligget galt
Trulte76 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 det jeg trur også..så jeg har lite lyst å ringe legen..kan jo hende jeg er såpass bra i morra at jeg kan gå på jobb..å da er liksom vitsen med å dra til lege idag..borte..
hit og dit Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Eg er ikkje den som trakker ned dørstokken til legen sjølv heller, men eg trur eg hadde gått til legen i dette tilfellet. Sidan du fekk ei slik halvsur beskjed frå sjefen så har du iallefall vist at du har gjort det du kan for å komme tilbake. No er det ikkje sikker at han/ho er sur da, me damer har ein tendens til å vera litt overfølsomme. God bedring =)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Når jeg får sånn nakke, ringer jeg massøren min - og det hjelper:-)
krokofant666 Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 hos legen får du nok bare muskelavslappende og eventuell sykemelding. Det går nok like fort over som det kom. Masse god bedring.
trønderbærta :) Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 eni med "sta som et esel" kan jo hende du skulle hadd noen timer til fysioterapaut eller noe for å mjuke opp litt i nakken, siden du har hadd dette før. gjør du dette blir vel sjefen bli skal du se;)
Trulte76 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2007 litt lyst å se det an til i morra..har ringt lege kontoret 3 ganger nå..de er lite flink til å ta tlf.. Så kanskje det er et teng på jeg bare skal vente til i morra?!? MEN har noen tips om hva man kan gjøre med en sånn nakk? kjerringråd den har som regel bare brukt å gi seg iløpet av en dag..men ike denne gangen.. Jeg har sikkert bare ligget for kjært tenker jeg..er ikke ofte jeg har dette da..skjer bare en sjeldent gang..
krokofant666 Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Kan jo være du holder på å få en muskelbetennelse. Skal ingenting til å få det. Da er det beste å ise det ned. Finn en pose med frosne grønnsaker, sull de inni et håndklede og legg på nakken. Ikke varme. Da trives betennelsen.
Trulte76 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2007 takk for tipset..det skal jeg prøve
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Ring legen, om ikke for annet så ihvertfall for å kunne si at du jobber med saken om sjefen spør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå