Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Hei! Synes det dukker opp noe nytt hele tiden jeg.... Er litt stressa type, men forsøker hele tiden å tenke at alt er normalt, men er veldig redd for at det er noe galt den gangen jeg unnlater å gå til lege.... Når jeg tisser fortiden, kjennes det ut som det strammer seg i skjedeåpningen, akkurat som når man er kåt, bare at jeg overhodet ikke er det da!! Kan dette være UVI? Eller at kroppen forbereder seg på fødsel?? Får stadig ømmere muskulatur og øm hud på den siden av kroppen hvor babyen ligger. Våknet i natt av at det gjorde vondt, men det har gått tilbake nå igjen, men kjenner at det presser på høyre side, langt ut på siden (rett ned fra under armen). Spenner i huden og er ømt i muskuatur og innvoller. Kjenner ofte at babyen ligger helt ute i huden der også, blir helt hardt liksom... Kan noe av dette være farlig tror dere?? I tillegg har en føflekk forandret seg litt i det siste tror jeg, fra å være ganske lys, til å bli mye mørkere. kan dette skje når man er gravid?? Den er helt jevn i kanten... Beklager, mange bekymringer her! Håper noen gidder å svare!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Kan ikke svare deg på spm dine, men siden du er såpass bekymra så er det beste å kontakte lege. Ring fastlegen din, og kommer du ikke fram på tlf så kan du møte opp på kontoret hans. Håper smertene er ufarlige! Lykke til!
mumitrolletermammantilmille Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Hei. Ville bare si at det du kjenner høres helt normalt ut for et svangerskap. Det du sier om at babyen ligger helt ute i huden. Høres mere ut som kynnere, der livmora strammer seg. Det kan man kjenne nesten helt ute i huden. Men tror babyen ligger litt lengere inn. Di fleste vil oppleve mye "vondter" som di ikke er vant til, i et svangerskap. Men er du fortsatt engstelig, ring legen eller jordmor. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå