LadyLuck & Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 leste dette i avisen: http://www.bt.no/vaer/article435823.ece jeg er absoltt ikke klar for storm og snø. to måneder for tidlig etter min klokke
LadyLuck & Skrevet 5. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2007 skulle da såklart stå SNØ,ikke sø
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Skrekk og gru :-/ Da kommer nok eldstemann til å være hjemme med meg hele uken... ;-)
LadyLuck & Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 blir nok mye innetid her også. Hamstre kakao på butikken eller noe
It's all about me Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Ja ja, det blir jo gøy, vi skal flytte denne uken vi, he he. Jeg er glad jeg er av det kjønnet som står inne og pakker ned ting, flytter på meg og pakker tingene opp igjen på det nye stedet. Bæringa får karene ta seg av.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Ja, de er praktisk i sånt vær ;-) Er det i samme område dere flytter eller?
meg & to små vampyrer Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 ÆÆÆÆ, det smelter jo igjen før man har oppdaga at det er der engang i Bergen. Jeg vil også ha snø! Ja, til snø på østlandet!
☆Anonymia☆ Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 håper den kommer her også.. bor tre timer fra brgen:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå