MikroMidas Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Vi begynte tidlig å lese for vår eldste som nå er 3 år. Han elsker å bli lest for og får alltid en liten godnatta-historie før sengetid. Minstejenta på 1,5 år har vi så vidt begynt å lese litt for, men hun har mark i baken og klarer ikke å sitte så lenge rolig på fanget ((: Blir mest synging der da. Hva gjør dere?
nickoline og supermann Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 prøver å lese for han, men han har skikkelig mark i rompa......... men han henter gjerne en bok i hylla. kommer å setter seg. peker litt, og vil bla selv............ håper det kommer seg etterhvert. mener det er en viktig ting å gjøre!!! har masse bøker klare!
It's all about me Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Leser for han hver eneste kveld når han legger seg. Da vi innførte denne rutinen begynte han også å legge seg uten å si et pip. Så det er verd det +++
Kjærlighet <3 Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Vi leser hver kveld når ungene skal legge seg. Begge synes det er kjempe gøy :-) Minsten er 1,5 år og eldste er straks tre år. Dem velger selv hvilken bok som skal leses. For tiden er det kun Mummi som gjelder for minsten og prinsesse bok for eldste:-) (det hender at vi hopper over kveldslesingen, men da kun om ungene er så treøtte at dem ikke tenker over det selv ....) Ellers leser vi også iløpet av dagen om det passer slik...
Mille** Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Med 2 åringen er vi innom flere bøker om dagen, men leser stort sett ikke hele, jeg starter å lese, hun blar videre og tilbake igjen og så er det nok. 9 åringen leser for MEG hver kveld hun. Nå er det kardemomme by jeg får høre om. ;o)
aprilspøk Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Vår gutt er 19 mnd, og vil helst bli lest for flere ganger om dagen. Hvis jeg setter meg ned finner han en bok, så det blir mye lesing ja. Begynte sikkert ved 1års-alder. Men ved sengetid er det kun opp i senga og godnatt. Ingen ritualer, og han legger seg med et smil. Det er deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå