orkide75 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 ikm var 2/3 nov... er på dag 35 nå..... tok en test den 1 nov, men hadde tisset 3 kvarter før jeg testet og den kom frem negativ... er kvalm, vondt i korsryggen og mensmurringene har nesten gitt seg.. og så er jeg full av kviser.. testet jeg for tidlig kanskje? eller kankje den kom negativ fordi jeg nettopp hadde tisset? tør ike teste enda, er så redd for å få negativ igjen...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 test igjen du,å er den negativ så KAN du fortsatt være gravid. ta en livetest her da:) lykke til!! du har jo en del sympt.
orkide75 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 hehe, blir vanskelig å ta en livetest her ja, er på jobb:) men skal ta en test på onsdag hvis mensen ikke har kommet til da:) er jo rart at jeg går over tia, det pleier jeg ikke å gjøre.... og symptomene er jo der.... men det er sikkert bare pms symptomer... huff, så negativ jeg er, hehe... men tør jo ikke håpe engang:)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 æsj det ble verre ja,hehe... klarer du virkelig å vente til onsdag? jøss du er tålmodig. begynte å teste i uke før ikm jeg,hehe... fikk pos. 5 dager før ikm:) så hører til på 1. tri:) håper jeg ser deg der snart da:)
orkide75 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 men men... får en sånn: jeg er gravid følelse av og til.. er rart og jeg tør ikke stole på den:) er ikke slik jeg pleier å være når jeg venter på tanta, så dette er rart ... skal holde dere oppdatert ja:)
majami Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Rart å lese innlegget ditt, for det kunne vært skrevet av meg... Er litt usikker på ikm, men testet 2. nov,- på dag 31. Testet om morgenen, men fikk neg resultat. Idag er jeg (som deg) på dag 35, uten at jeg kjenner noe som skulle tyde på at jeg snart får mensen. Hadde flere symtomer tidligere, til og med halsbrann (som jeg aldri har hatt før...). Etter onsdagen har jeg ikke kjent noe særlig, annet enn at jeg plutselig i går fikk kviser. Jeg avskrev fullstendig at jeg var gravid på fredag etter den negtive testen... Hadde jo vært så flink til å vente med å teste til dag 31(!) og regnet det derfor som sikkert. Derfor inneholdt lørdagen både oljemaling og alkohol (blir litt redd nå). Jeg har jo derfor egentlig ikke tenkt på å teste igjen. Men jeg begynner jo å lure da, når jeg nå er på dag 35. Derfor måtte jeg se etter om jeg fant noe lignende erfaringer/svar her inne; og her fant jeg deg Hvis det er alle tankene mine som forsinket mensen, burde jo det ha endret seg på fredag, når jeg "ga opp"? Jeg tør derfor ikke å teste igjen, fordi det liksom er for dumt å begynne å tro på julenissen...
orkide75 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2007 akkurat som meg ja:) mener også at tanta burde ha kommet nå, så syns det hele er merkelig ja... drakk myyyye vin på fredag også, da jeg var sikker på at jeg ikke var gravid...' men kan jo ha testet negativt , siden urinen bare hadde vært i blæra 3 kvarter, hadde drukket mye brus og dette var på ettermiddagen...
madde på pergo Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Nå er det på tide at TR tar seg en liten ferie! Har bestillt sånn opphold på den feriekolonien på landet vet du! Men, er ikke sikker på om hun vil dra dit! Hun skulle kommet på besøk for 10 dager siden, men har enda ikke latt høre fra seg! Synes egentlig hun har vært litt frekk i det siste! Hun ringer liksom på døren, men når jeg skal til å åpne, er hun ikke der! Så, nå bare går jeg litt rundt og ser ut av vinduet for å se om hun kommer... Hmmm... Kanskje jeg skal ringe til feriekolonien, og høre om hun har kommet dit! Makan til frekkhet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå