Gå til innhold

Ikke ømme pupper lenger!!!??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt ømme pupper hele svangerskapet så langt. De siste dagene har dette avtatt og forsvunnet helt! Er det normalt, eller er det farlig???

 

Er i uke 15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, er er no i veke 19, og mine er heller ikkje ømme lenger:)

Deiligt! For fy kor vondt det har våre!

Hos meg er alt fint. Kjenner godt med liv og alt er vel.

Skrevet

Det er ikke farlig å ikke ha ømme bryster!!

Symptomer kommer og går og det er helt normalt.

Brystene vokser ikke gjennom hele svangerskapet. På samme måte som med livmoren så vokser og utvikler de seg i rykk og napp.

Ømheten vil komme og gå gjennom hele svangerskapet.

Skrevet

Mine pupper er heller ikke ømme lenger. Jeg synes det er ganske befriende, var litt slitsomt å være "redd" for at noen skulle støte borti de i kø på butikken osv.. ;)

Skrevet

Har ikke hatt ømme pupper siden uke 12 men er nå i uke 18 og nå er de mer ømme en noen gang.

Men helt normalt med symptomer som kommer å går under helle svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...