Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Tar jordmor også blodprøver (som blodprosent, jernlager mm og f.eks. toxoplasmose om man behøver det), eller må man da til lege? Takknemmelig for svar.
spent08 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jordmoren min tar iallefall også blodprøver:)
Gjest Orkideen Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Min jordmor tar ikke blodprøver, så det varierer nok fra jordmor til jordmor.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Regner med at min jordmor tar blodprøver og div. Og hvis ikke, kan du jo bare stikke innom legen og avgi blodprøver der. Trenger ikke bestille time for det..
teso6 Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Min jordmor gjorde det på meg sist. Men merka at det var sånne ting ho ikkje gjorde kvar dag for å sei det sånn...huff! Hehehe
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Min jordmor tar ingen slike prøver. Jeg må g til fastlegen min for slike ting i tillegg til jordmor.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Jeg går til jordmor på sykehuset så jeg tar blodprøvene der etter at jeg har vært på kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå