LadyLuck & Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Ny uke nye muligheter, eller noe sånt ;p Hva skal dere gjøre som dere ikke fikk gjort forige uke? Her skal det vaskes massivt med klær (fikk gjort det forige uke, men heugen vokser jo bare) Utenom det komme jeg ikke på noe. Men kommer nok etterhvert.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Så koslig med en blid morgenfugl da!!!=) Starter uken med å være sengeliggende alle mann=( Og skal avslutte denne uken med å ha dåp! Så tiden imellom går vel med til å bli frisk, samtidig som vi har mer enn nok som må gjøres! Men først spise deilig babygrøt til frokost=D (ypperlig for en vond hals!)
LadyLuck & Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 uffda. Får håpe dere blir fort friske alle man da. Hvorfor skal noe sånt alltid skje om det er noe viktig som skal skje?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Rydde klær på soverommet, og rydde i kommoden til lillemann. Det er helt sykt hvor fort han vokser ut av klærne sine! Synes jeg akkurat var nede i kjelleren med noen store esker jeg... Og så slappe av og kose meg sammen med lillemann, er bare litt over to måneder til permisjonen er over, så må bare nyte tiden
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 LadyLuck - med spire i magen ja, kan ikke du vær så snill å svare meg på det?
LadyLuck & Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 nei den som hadde vist. Satt her og forberedte meg på en rolig uke, så tikke det inn melding fra min mor: tante er på sykehset igejnn, svulst mellom to ryggvirvler, er ikke operasjonen vellykket, kan hun regne med lammelse" Er helt i sjokk her, yndlinstanta mi. (de slet med å få unger, fikk min fetter,prøvde igjenn men nei,så kom jeg, så er vel en slags reservedatter) Så der gikk den dagen i dass
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Nei? Huff, så "ekkelt" da... Får håpe det går bra med henne! Da kan jeg tenke meg dagen ble ødelagt ja=( Men er jo alltid slik.Når man trodde alt var bra, så må det skje noe=(
LadyLuck & Skrevet 5. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2007 ja ekkelt er vet ett av ordene som popper opp i hodet mitt. er så rart gså, hun har vært frisk så lenge nå. legen sa hun kunne slute med alle behandlinger også, for nå så hun ut til å være kvitt kreften for godt. Sise undersøkelse (MR) og så finner de f* mere fanskap. Men mamma kommer vist i løpet av dagen en tur, og så skal jeg og hn kanskje opp i kveld og besøke (så får sabo bare ta atekatten)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Det er jo ekkelt når slikt skjer. Spesielt når man ikke hadde forventet det. (siden dere hadde hørt at hun var frisk) Har hun slitt lenge med kreft da? Stakkars.... Dere må ihvertfall ta godt vare på henne og støtte henne. OG hverandre!=) Så du bodde i bergen du også, i sentrum eller utenfor? (om du vil svare) hehe
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Åsane=) Men er født og oppvokst på danmarksplass. Ibsensgate:P
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. november 2007 #13 Skrevet 5. november 2007 Tidig=) Lenge siden du flyttet herfra?
LadyLuck & Skrevet 5. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. november 2007 3år ca. Bodde først på hylkje, så flaktveit, og nå danmarksplass
Mille** Skrevet 5. november 2007 #15 Skrevet 5. november 2007 God morgen! Jeg skal vaske badet, skifte på sengene, lete etter skattekortet mitt, ringe ligningskontoret å be om nytt skattekort etter at jeg har innsett at jeg ikke kommer til å finne skattekortet, handle og lage middag. Og selvfølgelig vaske klær, det er stort sett hver dag det. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå