Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg??....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg full av dårlig samvittighet...trenger litt råd og støtte.....Ligger her på 5.dagen med skikkelig influensa....har hatt masse feber så jeg har brukt paracet hver dag....hatt migrene(som jeg er plaget med), som jeg har holdt io sjakk med å drikke noen kopper kaffe hver dag....og nesespray har jeg vært helt fullstendig avhengig av å bruke..har prøvd å holde meg lengst mulig.,men har ikke gried å puste uten.............nå har jeg så dårlig samvittighet..,ingenting av dette er jo bra for lillegullet mitt i magen.............kan noen gi meg lit god samvittighet tilbake?knøttet mitt tar vel ikke skade av alt dette?...nedfor nå..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ikke noe godt å ligge med influensa!

Ellers så vil jegbare si at paracet har jeg fått beskjed om jeg kan ta. Sliter med hodeverk jeg med. Og nesespray står det ikke mer en 10 dager sammenhengende på. Og hva kaffen angår, så vet jeg at man kan drikke opptil to kopper hver dag, gjennom svangerskapet. Og vil faktisk ikke tro om man overskrider det litt i en liten periode, så kan det ikke skade.

Tror jeg fikk kaffe inn i blodet lenge før jeg ble født! Ikke tenk mer på det, og god bedring

Skrevet

Tror nok ikke du har gjort så veldig skade her akkurat.. Har hatt det litt som deg i helga, influensalignende symptomer og et gedigent hodeverk!! Nå skjønner jeg hvor "syke" mannfolka blir, hehe..Jeg har heldigvis klart meg uten paracet og div, men det var hardt..

Jeg har en mikrovarmepute som er kjempegod å bruke når jeg får hodeverk, den varmer godt rundt nakken- og det løser faktisk litt opp i stramme muskler som forårsaker en del av hodeverket..Kan være vel verdt å prøve, jeg klarer meg i alle fall ikke uten!!

God bedring:-)

Skrevet

Slapp helt av du..Det er ikke farligt så lenge du følger angitt dose på pakka!

Men var jeg deg ville jeg skrudd av tv``en og ikke les blader eller bøker for da trigger du hodepinenen evt migrenen ennå mere.

Det beste er og ligge i dagslys(Altså uten noe lys eller lyd i rommet...)Så kanksje slipper du og bruke så mye smertestillende.

Drikk masse vann,få litt frisk luft og spis mat.

Nb;det er ikke alle neste sprayer som er heldig og ta når du er gravid.

Har du sjekket opp dette??

God bedring til deg:=)

Skrevet

Jeg har fått beskjed av min lege at paracet er helt greit så lenge det brukes med måte. Bare ikke ta ibux, det er verre. Tror nok de fleste av oss har fått kaffe i blodet lenge før vi ble født, bare prøv å begrense det så mye du klarer og ikke overdriv så går det nok bra! ;)

Når det gjelder nesespray har jeg selv fått beskjed om å bruke den som bare er saltvannsløsning. Ikke den andre.

Så akkurat den er jeg usikker på, men kan ikke tenke meg at det kan være av stor betydning egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...