mayaya Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 det er ihvertfall den 5. november. dvs, i min verden er det fremdeles den 4.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 I uke 45 kommer nemlig h&m pakka :-) Skulle kommet forrige uke men var forsinket.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 masse.. småen har jo nå for andre gang i løpet av et par mnd vokst ut av alt tøyet.. :-o Jeg kjøpte nye bukser for litt siden og nå er de allerede for korte :-/ Så jeg handlet da det var sånn rabatt på H&M. Mest til han + bittelitt til lillemor,
mayaya Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 jøss, finner aldri gutteklær der jeg, ser at de har masse jenteklær da.. hmm.. kanskje mer i storguttavdelingen? *glede seg*
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2007 hehe.. Ja, mye lettere nå en da han var baby.. Men nåå nå hadde de fått en del fint i smågutt avdelingen i butikken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå