Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Hva har dere gjort med dem? Jeg vil også at mannen min skal kunne gjøre dette, men jeg har en mann som tror at turkis er en fugl eller noe. :-/ Det er helt håpløst, han han null snøring på farger og størrelser og hva som passer til hvilket vær.
mayaya Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 pisket dem. hehe, neida.. mannen min er veldig flink, han! feks når jeg lå på barsel, så kom han med DET søte settet til mini, helt perfekt. Men han har kanskje skjønt at man bør handle på et sted da, for da er det jo større sjanse for at tingene vil passe sammen :-p
yasmina Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Dessverre saa tror jeg det er et medfoedt talent og ikke noe jeg har laert ham. Fikk ham slik
lille je Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg skrev at han handla klær.... Men farger er ikke hans sterke side:) Størrelsene har han greie på da.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Klarte det helt selv ;-) Var 25 år da vi ble sammen, så han har jo klart seg selv noen år...
LadyLuck & Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 kan være unnskyldning ti å slippe å hjelpe megå fine noe til meg. Vi går i klesbutikker for å finne noe til meg (total klesmangel i skapet) , men ender alltid opp med noe til atekatten
Gjest Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Skjønner ikke at det er noe å stå etter jeg da... er jo såå morro å handle klær selv til de små! Sambo er super fornøyd for at han slipper.. og jeg er kjempe fornøyd for at jeg kan ta den delen! han har kjøpt en gang.. noe på Obaibi i oslo.. det var kjempe fint! men han kjøpte i den minste str.. og i førsten ville jeg ikke ta på slike "voksenklær".. og når vi skulle ta det på var det brått for lite.. ( vi trodde ikke at det var såå lite liksom...)
solstråle69 Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Jeg fikk også "levert" ham slik. :-) Han slår meg glatt i shopping, og jeg elsker å shoppe! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå