mayaya Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 jeg er håpløs i dag... hva er greia med mormonerne egentlig? er det de som har flere koner??
Northernlights Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Ja,men ikke alle. Massevis av dem i Salt Lake City!!!
mayaya Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 jah, det var det som slo meg når jeg fnt boka dems i nattbordskuffen :-p ellers da, hva er det med dem?
Northernlights Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Tror de er de samme som Jesus Christ latter days saints.Uten å påstå det... Men de er nok like forskjellige som oss andre...tror mange er imot det med flerkoneri i dag,men det finner mange utskudd som stammer fra mormonerne,som har 149 unger med 12 forskjellige damer,og bor i en trailer langt uti ødemarka... Men de fleste er nok ikke sånn.(oi,da ble jeg trøtt...)
mayaya Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 hehe såå, jeg behøver ikke være bekymret når mannen er ute og treffer kolleger i kveld altså? han kommer ikke hjem med ei ny kone?
Northernlights Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 haha,nei,tror de fleste har nok med EI KJERRING! ;o) No offence!
mayaya Skrevet 5. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2007 ja, jeg håper han har fått skrekken med den ene han har!! :-D
Northernlights Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Tror ikke du har noe å frykte ;o) natta /har stoooooooooooore mproblemer med å holde meg våken..)
mayaya Skrevet 5. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2007 skal du si natta i ALLE trådene``???
Northernlights Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 haha,ja! Noen tråder to ganger! men nå er det sluttzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
mayaya Skrevet 5. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2007 håper ikke den pilla virker FOR godt! natta, sov godt, våkne opp frisk og uthvilt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå