Northernlights Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Passe desperat nå. MÅ sove! Er det skummelt å drikke 1 glass med rødvin med 1 sovetablett?
Helene <3 Sarah Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Kommer nok ikke til å falle død om eller havne på avrusning av det..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Jeg ville ikke gjort det. Jeg er livredd ifh til å blande.. Men, det skader nok ikke. Det er jo ikke noen stor fare. Folk blander jo det både det ene og det andre.. Men som sagt, jeg ville ikke gjort det, men vet pappan min gjør det om han må. Jeg er mer forsiktig ifh til slikt..
Northernlights Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 Men det var da betryggende ;o) Skjønner jo det,da. Jeg har ikke for vane å ta sovetabletter,men et glass vin gjør meg trøtt.Så jeg tenkte helgardere meg. Siden det er så tidlig på kvelden enda, har det vel lite å si for morgendagen.
Helene <3 Sarah Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Hihi, ikke meningen at det skulle høres sånn ut ;D Jeg ville nok ikke ha gjort det titt og ofte, men om man virkelig må så er det jo en løsning.. Selv tar jeg såvidt paracet, uten at jeg helt vet hvorfor..
Northernlights Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 Jeg er forsiktig med tabletter man kan sovne av,men migreneanfall siden jeg var lita har gjort at jeg har måttet tatt en del smertestillende. Tar nå sjansen,jeg. Er ikke mye rødvin igjen. bare et bittelite glass. I dag stilte vi klokka en time tilbake, så det er tidlig for meg enda, men jeg må jo sove når sjefen i huset sover (2 åringen sover aller best fra 19:00-02:00)
mayaya Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Jeg aner ikke hva som er i sånne piller. men etter en opplevelse da jeg var 18, så mixer jeg ingen ting. Tok en brexidol pga betennelse i hofta. Var ute og grillet, drakk to sånne små øl (0.33l). Har ikke vært så full hverken før eller siden :-/
Northernlights Skrevet 5. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2007 auda...Ja,vet man ikke skal blande sånt. Men det er bare en sånn over the counter sleep aid pille. Man skal ta to,står det. Så det har jeg gjort. Slutter jeg skrive har jeg sovna ;o) Satser på at det går bra =o)
mayaya Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 fnis håper å se deg i morgen også! :-o BTW; i dag har jeg kommet meg vekk fra MPLS. Herlig. Og jeg traff kjentfolk her. Herlig. Åhh, så herlig å treffe nordmenn... hihihi... Hvor langt fra nærmeste flyplass bor du????? hjoho
Northernlights Skrevet 5. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2007 1 time. Skal vi møtes her,da? :-o Er bare litt over en mnd til vi er i samma byen ;o)
Northernlights Skrevet 5. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2007 Raleig Durham,neste uke? hehe
mayaya Skrevet 5. november 2007 #13 Skrevet 5. november 2007 er det en flyplass eller et sted? google..
Northernlights Skrevet 5. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. november 2007 RDU er flyplasskoden Ja,Raleigh er en by i NC..1 time unna
mayaya Skrevet 5. november 2007 #15 Skrevet 5. november 2007 ahaa... det går jo direktefly og greier :-o hva er tempen der da?? og hvor leter man etter priser i usa? hihi
Northernlights Skrevet 5. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. november 2007 Tempen akkurat nå ligger på rundt 63 Farenheit. Hatt en knallfin dag i dag =lo)
Northernlights Skrevet 5. november 2007 Forfatter #17 Skrevet 5. november 2007 Og flypriser finner du overalt på nettet. cheaptickets.com fks. Men du, vi må heller møtes i Trondheim på en juletrefest. =o)
mayaya Skrevet 5. november 2007 #18 Skrevet 5. november 2007 ligger nok rett under det her og, men tilbake i mpls til uka er det meldt snø!!! iiiiiiiik *rømme*
Northernlights Skrevet 5. november 2007 Forfatter #19 Skrevet 5. november 2007 Da får du komme hit =o) Har gjesterom
mayaya Skrevet 5. november 2007 #20 Skrevet 5. november 2007 hihi skal se på mannen med dådyrøyne i kveld :-p hahaha har han dratt meg med hit, for han da vel finne på noe for meg også? han jobber jo. hehe... at han tar meg med rundt om denne uka, teller ikke. hadde vært såå kos med en tur på bare meg og mini og da! slå ihjel litt usa-tid :-p
mayaya Skrevet 5. november 2007 #21 Skrevet 5. november 2007 dessuten kunne jeg hatt påskudd; de rosa fra Target og noe salt fra ikea. muhaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå