Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja får ikke sove her nei....slit.. gudskjelov bare 10dager igjen til ks

Skrevet

Jepp, måtte stå opp å lage meg litt mat ;P

Skrevet

Har ikke prøvd ennå, har snudd døgnet helt så har ikke sjans før 4-5-tiden... I morgen må jeg opp før 10 fordi huseierne skal styre på med å male og fikse gangen :-( irriterende at de ikke få det gjort før, er bare 18 dager til termin nå og skulle likt å ha ting i orden for lenge siden...

Skrevet

Fødeklare hele gjengen? så hyggelig da! Jeg er ikke lenger enn 8+2. Skal på ultralyd i morgen. Gruer/Gleder meg så fælt... Hører gubben ligger oppe å snorker.. Deres da? sover de?

Skrevet

ja jeg er våken :( får nesten aldri sove lenger om natta

har tatt noen nye magebilder som jeg legger ut på profilen min så det er bare å ta en titt

Skrevet

Nydelige bilder!! Håper virkelig jeg kommer dit jeg også! Gleder meg UTROLIG til å kjenne liv!

Noen som har forslag til god nattmat?

Skrevet

takk :) syns magen min ligner ett halvt hjerte opp ned hehe de bildene som er tatt sist.

slapp av og ikke uroe deg for mye, husker hvordan jeg var selv huff det er ikke bra å være nervøs.

du så sikkert at jeg hadde flere ul bilder fra flere uker det er grunnet blødning i uke 12, jeg er så glad for at alt gikk bra :D gleder meg så utrolig mye til å bli mamma

du får ha lykke til på ul imorgen :)

hihi jeg spiste lapskaus og dampkokte grønnsaker (brokkoli,blomkål og gulerøtter) og poteter nam nam

skal være litt usunn og spise litt fløteis i håp om at det hjelper for halsbrannen min, verken nycomed eller gavison hjelper :(

Skrevet

Ingenting er som mat midt på natta! Ble pølser i lompe her!

Hvordan er det på slutten? Hørte fra ei venninne som sa at ho holdt på å få fnatt den siste mnd. Ble så stor at hun klarte nesten ingenting.

Skrevet

Jeg er også våken...:) gubben snorker og bikkja snorker i armkroken hans;-P dakar liten vov han har vært på hundelivsmesse idag og ikke fått hilst på alle de masse fine hundene:P

Skrevet

Ja, han ligger nok og snorker min også, skal på jobb tidlig i morgen... Du må bare glede deg til ultralyd, det er kick altså :-) Helt merkelig å se at det ligger noen der inne, hehe... Husker jeg gikk og smilte meg ihjel mange dager etterpå :-) Var på ultralyd i uke 9 for å anslå hvor langt jeg var på vei (ikke helt kontroll på når jeg hadde mensen sist, hehe...)

Skrevet

hihi godt det også :)

jeg har fortsatt litt tid igjen, jeg er 30+2 men jeg er lei nå pga jeg sliter med vonde bekkenløsning smerter, må holde meg for det meste hjemme pga jeg klarer ikke gå 2 km engang uten at det verker i beina i lang tid etter :(

jeg har enda 9 uker igjen, håper bare ikke jeg blir verre ang bekkenløsningen, blir redd jeg må begynne med krykker snart, for jeg har konstant strekk i beina føles det ut som

Skrevet

HEi. godt å høre at jeg ikke sitter oppe helt alene i mørke natten;) Jeg får heller ikke sove...måtte prøve å spise litt. Slitsomt å være ufrivillig våken asså..jeg er ui uke 16 nå. MEn husker godt den siste mnd med datteren min. Stikkordet er HVAL... hehe en stor diger strandet hval. Need i say more.....:)

Skrevet

ja 1st UL bilde er heelt spesielt:D husker 1st gangen jeg å. gliste og smilte i en uke etterpå før jeg mistet det da:(

Skrevet

kan vi ikke alle gå på chatten siden vi var noen som var våkne ;)??

Skrevet

Kjenner igjen den følelsen ja.. Mistet min forrige spire i uke 14 i januar i år. Hadde vært på ul allerede i uke 7 og sett hjertet slå og kose seg. Viste seg at spiren døde ant. vis i uke 9 eller 10, så jeg er utrolig spent på morgendagen. Vet ihvertfall at jeg skal være verdens lykkeligste når jeg er over i 2 trim. og fått sett liv på ul da!

Skrevet

kommer inn jeg;)

Skrevet

Så ikke chatte forslaget... Er der inne nå..

Skrevet

jeg mistet i mnd 6 jeg da....grunnet BF han var ikke så enig i barnet(som forresten var ett uhell 1 gang, 2 kondomer og ppiller..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...