-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 nåhneidu, her soves det lite på netterne=/
skunkenblomst Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 jepp, sovner relativt tidlig om kveldene, men våkner mange ganger i løpet av natten og rundt 5 tiden står jeg opp, da orker jeg ikke vri meg lengere..
Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 sover svært lite om dagen vi er flere på chatten så bare å komme skunkenblomst
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Nattesøvn? Hva var det. He, he... Nei, er ikke mye søvn å få. Ligger i senga, men vokner x antall ganger, så da blir det til at jeg ligger å halvsover på sofan store deler av dagen. Sliten!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Sovner godt på kvelden, men i 2 tia er det slutt på herligheten.. Men sovner som regel i 6 tia, da sover jegtil 9-10:)
line_n & sara Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 jeg får akupnktøren til å sette noen søve-godt nåler på meg når jeg er på modning, og det hjelper kjempebra! sov ikke så godt før jeg starta m d!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Sover dårlig om nettene men holder sengen fordet.... sover egentlig mye men våkner i ett og må opp på do eller skifte stilling......... blæ...... vil bli ferdig med denne store magen no.....
Mamsen&2Gull Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Kan ikke si at jeg sover så veldig godt for tida nei.. Føler meg ganske mørbanka da jeg bare greier å sove på sidene. Våkner sikkert 5 ganger pr natt, og er opp på do ihvertfall 2 ganger pr natt. Så nå gleder jeg meg til å bli ferdi.Men jeg sover da..
linenr2 Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 her soves det fra 23-24tiden til i 02tiden, Da må jeg stå opp, gå på do og drikke vann eller spise knust is.. så er det tilbake i seng for å få sove til 0400-0430 og samme prosedyre da... Ellers er man våken når man må snu seng rundt i senga.. sover faktisk noen timer fra 0730 til senest 11, da har jeg senga for meg selv.. vil bare sove godt ei hel natt, men kroppen venner seg iallfall til nattevåk, noe det helt sikkert blir mer av etter gullet er kommet til verden =)
nungo Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Har ikke sovet en hel natt siden august. Går som regel å legger meg rundt kl. 22 senest, men våkner igjen rundt 2-3 tiden og helt umulig å sovne igjen. Nå har jeg endelig blitt sykemeldt i sist uke og kan nå legge megned på på dagtid, så det hjelper veldig. Sover dog aldri mer enn maks 2 timer sammenhengende.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 Huff, ja. Uansett hvilken side jeg ligger på, gjør det vondt etter bare 15-30 minutt.. Veldig slitsomt. Pluss de 4-5 gangene jeg må opp for å tisse... Så det blir lite søvn ja. Men har blitt vant med det, så jeg er ikke så trett, mest sliten faktisk..
mamma&urokråka Skrevet 5. november 2007 #13 Skrevet 5. november 2007 Godt å høre at det ikke bare er meg! Er så trøtt så trøtt, men sover bare tre-fire timer i strekk hver natt, mellom kl ti og kl to. Etter det ligger jeg og vrir meg, sover kanskje en halv time, ligger våken en time, osv... Blir jo trøtt og sliten, men klarer ikke å sovne likevel. Noen som har tips til hvordan man kan sove bedre? Har prøvd en varm dusj og kamillete, det hjalp alltid før, men nå har det ingen effekt det heller..
Gjest Skrevet 5. november 2007 #14 Skrevet 5. november 2007 Hehe, nei, nattesøvn vet jeg ikke hva er lenger. Sliter fryktelig med ryggen, så ligger bare og vrir meg halve natta.. Våkner hver time av at jeg må på do, og når jeg har vært der må jeg helle nedpå med vann fordi jeg er så tørst.. Og da tar det jo fem minutter før jeg må fly på nytt. Noen dager er jeg så fortvila og gretten at jeg er helt på gråten.. Skal ikke være lett altså..
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 5. november 2007 #15 Skrevet 5. november 2007 Jeg er drittrøtt kl 22 om kvelden! Og da går jeg å legger meg. Men våkner sikkert 4-5 ganger i løpet av natta for å tisse.. + at jeg vrir meg fra side til side hele tiden for det er så ubehagelig å ligge på en side lenge av gangen. Men nå er det bare 5 uker igjen, så det skal jeg klare å holde ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå