♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hvordan kan man vite om barna er allergisk mot noe mat? Sønnen min kaster opp ofte synes jeg.. Jeg har vært hjemme fra jobb tilsammen 2 1/2 - 3 uker i år. Han kaster opp ofte av f.eks ris grøt, av og til middagglass, havregrøt, osv.. Han har vært hos Volvat og tatt blodprøve, de fant ikke noe allergi hos han.. Hva skal jeg prøve å unngå en type mat og se om det blir bedre? Noen med erfaring?
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Han kaster opp 1 gang eller flere ganger pr dag.. 2 1/2 - 3 uker i denne år.. Ikke jevnlig men 2 dager, 1 uke, 1 dag, halv dag osv. tilsammen da.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 2-3 uker er for så vidt ganske normalt fravær i løpet av et år.. Gutten vår var syk godt over 200 dager i fjor. Men.. blodprøver på allergi er ikke pålitelig. Forsøk å kutte ut all melk f.eks.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Hvis ikke kan det jo være at magen baree er litt vrang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå