Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Har sinnsykt lyst til å gifte meg! Det er ingen tvil om att han er den rette for meg! Men det virker ikke som han har tenkt å fir. Er det dumt att jeg tar det steget da? Jeg er veldig skeptisk av meg, ettersom jeg sitter litt med den følesen att han vil si nei:S
Mamman til M&E Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Nei, jeg synes det er kult at damen frir jeg men skjønner du har skrupler om dy tror han kan i nei. Det hadde jo ikke vært så kos da :-( Hva er det som gjør at du tror det da?
Vannmann35 Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Tror du han sier nei - så ikke spør! Ville absolutt ventet. Hvor lenge har dere vært sammen da?
Mamma til verdens beste barn Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg ville ikke gjort det, menn er rare... de liker ofte ikke bli "presset" inn i ting:) Også er jeg nok litt gammeldags, vil ha frieri med blomster, ring og ned på kne....nå fikk jeg ingen av delene, for det ble helt spontant på sofaen, men i det minste var det han som fridde.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg hinta kraftig om at det mangla en ring på fingeren min, og 9mnd etter gikk han ned på ett kne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå