Trebarnsmamma30 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Nå når klokka er over midnatt.. Er jo en liten milepæl å være halvveis i svangerskapet. Rart å tenke på at det er en liten mini-baby der inne på ca 340 gram og 25 cm (i følge bim)..
Galskapens overhode Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Gratulerer!! Bare resten igjen nå da
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Jeg også :) Vi har samme termin vi )
LilleBanan blir storebror Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg og! Også termin 26 mars. Ventet litt på denne lille minepælen ja:)
Trebarnsmamma30 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Kjekt med noen med samme termin:) Tror det er endel marsbabyer her inne..
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Hm, jeg er 20 uker på torsdag,trodde en gikk 42 uker så 21 var halvveis?men vil heller gjerne si jeg er halvveis ei uke før...har dere fått synlig mage og kjenner liv enda?Jeg er første og jeg ser det kun når jeg står i trusa,møkk lei alle kommentarer om at jeg er unormal siden jeg ikke har fått mage...ikke kjenner jeg liv heller sjøl om ungen sprellet som bare det på ul for to uker siden.har morkaka foran så det dempet sa jM..sukk,vil så gjerne få litt mage så jeg slipper alle døve kommentarer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå