♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Lille snuppa er så urolig om kveldene for tiden. Har fingrene i munnen, slever og skikkelig kaver på. Sparker med beina og krøker seg sammen. Er ikke magen for hun har hatt noen SKIKKELIGE bleier i dag hehe Kan det være tenner? Og hva skal vi gjøre da? sukkervann hjelper ikke og vi har ikke sånn til å smørre med heller:( Blir så frustrert for virker som hun har skikkelig vondt:(
Gjest Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Har dere ikke en bitering eller noe som dere kan legge kaldt før dere gir henne den? Ellers så har jeg hørt at et tegn på at barn har vondt i magen er akkurat at de krøker beina. Drar knærne oppunder magen liksom. Men det er ikke godt å si. om det ikke gir seg og hun gråter veldig og det ser ut til at hun har veldig vondt så har jeg ville tatt en tlf til legen bare for å høre om ikke noe annet hjelper først. lykke til og håper det går over og at nurket blir fort bra:o)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Kan være vondt i magen selv om det har vært skikkelige bleier i dag. Kan også være tenner. Hvis det er tydelig at barnet er svært plaget og har vondt kan du godt gi en paracet. Det fikk vi beskjed av legevakt å gjøre da våre barn var plaget og hadde vondt.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Junior her er akkurat like gammel og han har klødd i munnen i 1,5 uke. Han sliter skikkelig med å sovne og klarer han det, så våkner han ofte. Jeg gnir han litt nede i gommen med lillefingeren og nå tygger han på den i stedet for å suge. Har også kjøpt Dentinox på apoteket, det hjelper bittelitt. Han er for liten til å holde i en bitering, så synes synd på han. Det er tommelen og kosekaninen som får unngjelde Synes det er tidlig å få tenner nå, men ken vel ta sin tid før de stikker fram....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 Nei, vi har ingenting:( og smukken vil hun ikke ha. Har sittet med fingrene i munnen og "gnidd" på gommen. Men liker ikke å gjøre det, og det hjelper bare en stund. Hun har hatt vondt i magen, men det har gitt seg nå og hun har virkelig fått fart på magen i dag =P Men det er liksom siste uken hun har blitt slik. Hun har aldri før hatt HELE hånden i munnen hele tiden og siklet så mye liksom... huff, vet liksom ikke hva jeg skal gjøre heller=( Ikke gøy å se at hun skriker uten at jeg vet hvordan jeg skal gjøre det bedre! Nå har hun heldigvis sovnet med puppen, men som de siste dagene så våkner hun vel snarrt med et skrik=(
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Hvis det har vært mye fart på magen i dag, så kan jo det være en grunn til at hun har vondt i magen også. Kan ha vondt i magen fordi om det har komme mye vettu.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2007 Det kan selvfølgelig det da... Hmmm men er jo det at hun samtidig har egynt å stikke fingrene i munnen og sleve masse. Alt bare begynte en dag liksom, så tenkte det kanskje var en sammenheng? Men hva skal vi gjøre? Har prøvd sukkervann, massasje, sykling med beina, smukk og pupp! Vi har nemlig ikke paracet eller dentinox (om det er slik det skrives) og apoteket stengte kl 23=( Huff, stakkars lille snuppen min.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Har ikke noen dere kjenner paracet eller noe da? Hvis ikke legevakten er for langt unna så får dere jo sikkert komme dit å "kjøpe" noen om det trengs.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Er det mageknipe så kan det hjelpe med en varmeflaske, eller varm opp et fat i ovnen og pakk godt inn i et håndkle og legg lett på magen istede om dere ikke har det. Er det tennene så kan noe som er litt avkjølende å bite i være godt . Ellers så får dere stikke å kjøpe paracet i morgen om det ikke blir noe bedre eller hør med legen. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå