-Helena- Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 under fødselen, hvem ville dere valgt da?
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Mamma min:o) Og kanskje veninne.... Men siden jeg har samboer så er han med, vurderte han og mamma, men siden det blir ks så blir det bare han.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Mamma´n min Og kanskje min søster, i og med at hun og er gravid og skal ha sin første i april..hadde sikkert vært nyttig for henne, men spørms om hun hadde hatt særlig lyst (hun er livredd fødsel allerede...)
_anna_ Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 min syster eller så skulle jag dratt allene.... tror ikke jag skulle orke någon annan......
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Ingen. Jeg er ganske privat av meg og slipper svært få innpå meg.
saray Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 INGEN!!!!ville egentlig ikke ha han der heller annet en på slutten da jeg skal presse.da jeg nevnte det for han ble han så sur at han får velvære med likevel.er bare så utrolig irriterende å ha noen som sitter der og tydelig kjeder seg gjennom timeshvis med venting.da syntes jeg han heller kunne vente i cafeen til det ble mer action på føden!
Line_78 Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Moren min. Men hun blir nok med selv om mannen også er med. Gjorde det slik forrige gang, og det fungerte fint :-)
Smellt P. Tjukka Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Jeg ville ikke hatt med noen andre ! Egentlig tror jeg at jeg skulle fikset det uten sambo også ... Men etter fødselen da vil jeg ha han der ;-)
Mamsen&2Gull Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Det hadde nok blitt mammsèn det gitt:) Men hadde jeg hatt en søster, skulle hun fått bli med..
Niem og Patrick Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Mamma og storesøster tror jeg.. Har hvertfall alliert meg med dem dersom sambo er på jobb når fødselen starter.. (Han er bare en time unna, heldigvis..)
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 Dette er en problemstilling vi har hatt under hele svangerskapet. Mannen min har epilepsi, og får anfallene sine i stressa situasjoner, så muligheten for et anfall er ganske stor. Derfor skal jeg ha ei veldig god venninne som er barnelege på alerten når fødselen starter. Hun bor 2 min unna sykehuset og kan komme på kort varsel. Mamma bor så langt unna aå hun kan ikke være med, det samme med søstrene mine. Svigermor eller svigerinnen min er hysteriske i slike situasjoner og får i alle fall ikke komme inn under fødselen.
villemo Skrevet 5. november 2007 #14 Skrevet 5. november 2007 Dersom sambo ikke ville ha vært med, hadde jeg nok gjort det alene!Tror ikke jeg ville ha følt meg helt tilpass med og ha noen andre der....ikke engang med mamma`n min! Men heldigvis blir sambo med:-D
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 5. november 2007 #15 Skrevet 5. november 2007 INGEN jeg heller!! Synes det er personlig nok at mannen min skal være med jeg. Og det føles helt unaturlig å ha med noen andre dersom han ikke kunne vært der. Tror nok det kunne gått bra å være alene også! Jordmødre er flinke og omtenksomme, og du får kjempegod støtte av de!
*Vetlis* Skrevet 5. november 2007 #16 Skrevet 5. november 2007 Jeg ville hatt med meg bestevenninna mi, hu har født 5 barn selv, pluss at hun er fadder til sønnen min og kommer til å være det til tulla også :-)
Gunni_2 Skrevet 5. november 2007 #17 Skrevet 5. november 2007 Ingen. Er ingen jeg har så stor tillit til, og en er jo i en litt sårbar situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå