Gå til innhold

Vi boikotter de som driver personangrep!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ingen svarer så er det jo ikke noe gøy lenger???

Det finnes viktigere ting å krangle om;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja det er vel som med små barn. Når man ikke får oppmerksomhet lenger, så er det ikke noe morro;)

Skrevet

La de holde på, de viser jo hele verden hvor usikre de er på seg selv, de må jo angripe andre for å føle seg bra! De er ikke annet enn svake mennesker!

Skrevet

Hvem faen er du? Kan ikke se at jeg har meldt meg inn i noe "vi".

Skrevet

Hvem er det som har fått gjennomgå nå?

Skrevet

Men det er jo ganske digg for en krangler å få tatt skikkelig i når det virkelig er noen som fortjener å bli satt på plass. Synes nesten litt synd på de som driver med personangrep(nesten litt...), noe så usikkert og patetisk i utgangspunktet, også bli så jævlig sabla ned og driti ut av alle her inne...hehe...ikke særlig god grobunn for den lille selvtilliten de så misforstått prøver å få til å vokse på andres bekostning.

Er ikke alltid det er så mye å krangle om her inne med skikkelig futt i heller, og da er det litt godt at det finnes sånne personangripende nek, som man kan la sin vrede gå ut over.

Skrevet

Snakk for deg sjæl, loiz (med de mange nick.....)

Her er det alle for seg selv, og oppfører noen seg som en idiot så får vedkommende vite det uavhengig om personen har nick eller er anonym. Dette er ikke barnetv, og de som ikke tåler streken har ingenting i denne leken å gjøre! :-)

Skrevet

Men det finnes jo grenser for personangrep også da, InnMariSterk! Hetsing blir for drøyt synes jeg, og blir bare lavmål!

Skrevet

personangrep er lavmål

men jah...hvis man trenger å være litt spydig så er det mye å ta av her, trenger ikke god fantasi for å kommentere mye om mange her inne.

Skrevet

Den er jeg enig i daniel. Og det er jo derfor dette kalles kranglesiden:-)

Men det blir hetsing når noen legger ut om private ting om folk de kjenner til herinne......*kremt*

Skrevet

Du er på pletten igjen, ja Innmari. Lenge siden sist du feilaktig har beskyldt meg for noe, hehe (du har vel vært anonym en stund...), og nå tar du feil igjen; jeg gidder altså ikke styre med mer enn 1 nick!

Og som alltid, snakker jeg for meg sjæl, altså en krangler (ikke pluralis her).

Jeg kjører på akkurat som det passer meg, og svarer hvem jeg vil, etter dagens humør og den foregående natts dårlige søvn, uten videre hensyn for sarte sjeler akkurat som deg. Andre får boikotte hvem de vil, hos meg ruler dagsformen og humøret!

Skrevet

ja jeg skjønner! det er jo litt sesong for sånt nå

Skrevet

Ops, litt treg jeg. Det er jo selvsagt DU, Innmari som er personangrepseksperten her! Ja ja, men så får du som regel gjennomgå også da. Og du er unntaket som bekrefter regelen; du gjør det ikke av mangel på selvtillit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...