Hannemor Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 etter faren om han hadde fått vite: At faren drikker, er sint og voldelig, at han var slem mot meg og søskene.... Nå sitter jeg å blir lei meg fordi han savner pappa, og vet at far ikke viser noe iniativ til å samarbeidet for å få til en form for samvær. Han ringer ikke for å prate med sønn. Eneste som skjer er utskjelling og trusler mot meg. Så vil han at jeg skal stole på han. Enda tilsynet har fortalt om ganske dramatiske tilstander. Og sønnen bekrefter endel. Stakkar liten gutt, som savner en pappa som ikke skjønner at det nå er hans ansvar å bygge opp tilliten igjen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 uansett hva faren har gjort så vil sønnen savne han. det er helt naturlig! bare se på deg selv, selv om den du elsker gjør deg MASSE vondt savner du han når han ikke er der. du må la gutten din få sørge. si at det er naturlig og lov. si at alle mennesker sørger når de savner noen de er glad i, men at han har så mye i livet som er bra. at han har så mange som elsker han og at han må fokusere på det. nå vet jeg ikke hvor gammel gutten din er da. men det er bedre at han viser at han er leiseg og får det ut en og ha en stor komp i magen for altid
Hannemor Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Han er bare 4, og får lov til å sørge og savne. Prater om pappa stadig vekk, har gjort han til helten i livet sitt. Det finnes ikke den ting pappa ikke vet og kan..... Men skulle gjerne sparket faren herfra til månen om jeg trodde han da ville sett hvor lei seg sønnen hans er. For jeg kan ikke være pappa, og alle barn trenger pappaen sin.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 ja, og at sønnen din har pappa til helt er vel mye fordi pappaen ikke er der. helt normal reaksjon det også men super vanskelig for deg! tvilte ikke på at han fikk sørge assa. ville bare påpeke det ;-) har ikke så mange tips.
Hannemor Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Har søkt om foreldreveiledning via barnevernet, så får etterhvert ganske så mange tips. Så får vi se om far vil ta i mot tilbudet om en samtale. Selvom det ikke automatisk vil føre til gjennopptak av samvær. Men da får jeg vite hva han tenker i hvertfall.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 det var lurt :-) Familievernkontoret er også et fint sted om dere trenger råd. mange der som kan masse om barn som er flinke til og få mammaer og pappaer til og sinnse hva som er viktig :-) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå