Gjest Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Noen som vet? Er ikke kommet så langt på vei!
Gjest Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Det er ikke anbefalt pga bakterier og at det skal sette igang fødsel. Jeg kjenner ei som mistet etter å ha sittet i boblebad.
Labambie Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Ja,er isåfall pga bakteriene.. Jeg spurte jm om dette,da jeg sa at jeg hadde hørt noen si at det var boblene som var farlige.. Da bare lo hun gitt.. Men hjemme kan du boble alt du orker.. Bare ikke offentlig..
mamma til 2 små:=) Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Åhmm!Men det gjelder vel offentlige? Tok boblebad i går men har hjemme da
mamma til 2 små:=) Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Så ikke svare oppfor her før nå:=)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 MUlig at hun jeg kjenner mistet pga bakteriene. Nå er det foresten ofte bakterier i boblebad som man har hjemme også... Jeg fikk inntrykk av at det var også pga boblene(massasje), som gjorde at det hele endte så galt... Men men... Kroppene våre reagerer jo så forskjellig...
Gjest Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Er ikke det litt fordi man ikke skal få for høy temperatur i kroppen og da? Synes jeg har hørt eller lest det et sted...
Synnøve_Solbakken Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Ja, det er mye bakterier i boblebad (offentlige), men det skal litt til å skade den lille, den er godt beskyttet. Derimot klarer de ikke å regulere varmen så godt, derfor skal man helst ikke boble, hverken hjemme eller offentlig. Man skal også ta paracetamol når man er gravid og har feber, det sa hvertfall en jordmor til meg. Husker også ei som mistet etter å ha sittet i boblebad sist jeg var gravid. Er absolutt ikke noen fordel at det er tidlig i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå