Gjest Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Er kun i uke 5, er det farlig å ta boblebad? Åssen er det med badstu?
pøber´n & je Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Nei, ikke ta boblebad. Det kan gjøre så hjerterytmen endres seg på ungen. Bastu kan du ta, men pass på så du ikke blir overopphetet
Gjest Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Bada ofte i boblebadet vårt når eg var gravid. Det var heilt ufarlig i følge jordmor, men styr unna offentlige boblebad pga bakteriefloraen.
TusseMor07&09&14 Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Samme fikk jeg beskjed om av min JM. Ble bare med 1 bad da, men deilig var det! Eneste jeg skulle styre unna var for varmt vann og offentlig boblebad....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Jeg badet ofte i boblebadet vårt da jeg var gravid!
FrøkenSprøken Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Hvis babyen skal bli påvirket må du være der lenge nok til at kjernetemperaturen din endres, og det skal litt til. Sitt en stund og kos deg, men pass på å ikke bli overopphetet.
NoDoubt Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Ser ikke noe galt idet. Ihvertfall ikke når du bare er 5 uker på vei. Ellers har jeg hørt at du ikke skal ta boblebad, massasjestol o.l når du er gravid viss du har høyt blodtrykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå