Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Synes det har skjedd så masse i utviklingen i det siste jeg! Min tass kan massevis av ord (100 da han var 17 mnd) men setter ikke sammen setninger. Siste nye ord var gulrot, og morsomste ord er vel "Bllllopp"-altså edderkopp Synger bæ bæ bæ bæ bæ til alle sanger, hehe Tegner fine krusseduller:-) Og kan en del farger; grønn, brun, gul, rød Løper og hopper og danser i ring Hører etter og forstår omtrent alt jeg sier; passer seg for f.eks trappen, kaktusene, biler på veien osv Tar av klær selv, men får de ikke på...eller jo muligens sokkene Har endelig begynt å akseptere "Nei du kan ikke få sånn nå" - lykken på jord! Sier hva han vil ha på brødskiva Spiser all mat selv Lurer meg og roper fra senga at han har bæsja hvis han ikke vil sove om kvelden..! MÅ ha nattakos av alle før han vil legge seg...og prøver seg med om han kan få melk i senga...etter hvert går det over til vann...og til slutt forhandler vi oss fram til at han kan få flere tutter Tisser ikke på potta, men er han naken går han i ei krå og kommer løpende og sier oi oi, tiss etterpå:-) Sjarmerer kassadama med "Hei" og et slengkyss Savner og snakker masse om mommor, pappa og bror når de ikke er her... Det morsomste i hele verden er å bake kake med mixmasteren sin, dusje og ha med store ting til å fylle vann i, leke med sand, se på store kjøretøy, vaske huset, skylle ned i do, leke med oppvasken og hjelpe mamma med forskjellige småting :-) Å for en herlig alder!!!
nickoline og supermann Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Det var masse fint! skjer en stor utvikling her også. Ikke så mye språk, men setter sammen noen ord. veldig motorisk. spiser fint selv kyss og smellkyss er koselig å få tisser på potta en gang i blant kler av seg og får på seg noe tøy ( men ikke ordentlig) veldig flink til å bygge lego........¨' og masse annet!!!! tror han er helt normal....
BettyBoob Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 tassen min kan ikke så mange ord, men skjønner alt jeg sier til ham danser, løper, snurrer rundt i ring akkurat nå sier han "nei" til alt sier hadet til stua når han skal legge seg slengkyss og kyss får jeg veldig flink til å sparke ball eeeeelsker kattepusene til tanta si og blir helt i ekstase når vi er på besøk der spiser selv og masse mer morsom alder ja, men trassen har begynt å snike seg inn her hos oss nå...hehe! gi mor styrke
nickoline og supermann Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 de er så søte når de danser..........Andreas vil ikke gi seg med å danse i barnehagen når de gjør det. fortsetter lenge etter at de andre har gitt seg........ti hi. Skikkelig head banger.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå