Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Mini er 5 mnd, og fyller nå nesten hele dypbagen. VI visste ikke helt hva vi skulle se etter da vi kjøpte vognen tidligere, så nå har jeg oppdaget at sportsdelen bare går ann å sette utover. Er så usikker på hva jeg skal gjøre nå, kanskje prøve å selge vognen og kjøpe en ny med vendbart sete. Det er det jeg ønsker, synes det er for tidlig å ha han utover. Lurer på om jeg skal kjøpe en kombivogn, med større bag, eller bare satse på å finne en bra sportsvogn... Noen som har tips om noen bra vogner i den store jungelen????
Gjest Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Har emmaljunga city cross, og er kjempefornøyd. For meg er det viktig at babyen kan sitte begge deler (altså vendbart sete, eller vendbart håndtak), og at vogna er lett å ta med seg inn og ut av bil, opp og ned trapper etc. Hadde blitt skikkelig lei en tung vogn. Så det er mange alternativer som oppfyller kravene, over emmaljunga city cross er en av dem. Du bør også tenke på om du vil ha 3 eller 4 hjul, svingbare hjul osv. Lykke til
Bruble Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Hvilken vogn har du nå da? Hvis du skal kjøpe ny vogn ville jeg kjøpt en sportsvogn med vendbar sittedel i så fall... Mini her er 4 mnd og vokser nok ut av Simo kombi bagen om en måneds tid eller der omkring.(den er vel egentlig rimelig stor). Ville vel sett på en Teutonia Mistral, om jeg skulle hatt en bra sportsvogn.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Glemte å nevne det også: Jeg tror ikke jeg ville kjøpt en ny kombivogn, de er ofte så tunge. Heller en skikkelig solid, men samtidig lett, sportsvogn. Der ryggen kan legges helt flatt, men det kan en vel på de fleste nå.
Gjest Ut på tur Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Vi har simo Duo som har en bag som er en del større enn combi... men det er en tung vogn...
nenja Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Tror du ville blitt fornøyd med Teutonia Mistral sportsvogn, du kan også kjøpe med en "vognforlenger" som gjør at det er en bag (men som du ikke kan ta ut) som er tett rundt hele. Veldig greit når babyen fortsatt er liten og voksi/dyne/teppe skal holde seg på plass oppe i vognen. Vognen er veldig lett og enkel og håndtere. Den er fin å bruke i de fleste terrengtyper dersom du liker å trille turer. Den har også vendbart styreretning, og den er lett vektmessig. Kjenner jeg skulle fått provisjon fra Teutonia nå ja.., men det er kun av erfaring jeg snakker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå