*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 hadde hørt så mye om denne boken at jeg tenkte jeg måtte lese den. Begynte på den i går ettermiddag og la den ifra meg kl halv to i natt, da hadde jeg lest den ut og hadde kun lagt den fra meg i 1 1/2 time mens jeg så noe på tv! De siste 50 sidene gråt jeg så jeg trodde hjerte skulle briste, det må være den verste og beste boken jeg noen gang har lest! Måtte gå og klemme barna mine en gang til da jeg la boken fra meg. Så ikke så veldig bra ut da jeg sto opp i moprges med hovne svære øyne, hehe... Denne boken MÅ lesest!!!
Gjest Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Ja, den skal jeg lese. Har fått med meg bakgrunnshistorien. Det var ei nydelig jente:)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Ida var ei frisk jente som fikk leukemi ( hvis jeg husker rett) i tenårene. HIssig og dødelig. "Idas dans" har mammaen til Ida skrevet.
MikroMidas Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Off...vet ikke om jeg klarer å lese sånne bøker... Men jeg vet jo at man burde...
Bea- Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Ja, og greit fra begynnelse til slutt! Fantastisk bok.. Tok meg bare 1 dag og lese. !
sveis Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Den skal jeg også lese. Bestilte den i bokklubben akkurat nå.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Den boken kommer jeg ALDRI i livet til å lese! Har sett noen jeg er glad i dø fra meg til kreft selv og jeg skjønner ikke at dere orker å lese om noe så forferdelig trist jeg?
pøber´n & je Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Jeg har lest den. Om noen har lyst på den, kan de kjøpe den av meg. Lest en gang, ikke inkl snørr og tårer.
Go`mamma`n... Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Den står jo i bokhylla her.......Kanskje lese den snart da......
Sololight Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Ved å lese andres historier vil man ofte få nye perspektiv på ting. Om man har opplevd noe vondt selv kjenner man ofte igjen følelsene når man leser en bok...og det er ikke godt, men jeg tror det er sunt. Man kan bruke andres erfaringer til å bearbeide egne følelser også:-)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 Har lest den.. Kjempe bra bok!!!!!
Gjest Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Utrolig sterk bok ja. Lettlest også. Det er ikke ofte jeg gråter av bøker, men når jeg leste denne rant tårene i strie strømmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå