Gå til innhold

strekkmerker.

Prinsen_til_mamma:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre av en vennine i stad att tanta hennes fikk dekket fjerninig av strekkmerker.

Hun hadde vist fått en del etter fødselen.

Er dette noe ale kan søke på? Jeg er da 21år, å har ikke særlig lyst å gå på stranda når sommern kommer. Gruer meg rett å slett hel J****G.

Veit jeg kan "skylde meg selv", men nå har det seg sånn att noen får værre merker enn andre:( Jeg har strekkmerker fra låra å nesten helt opp til bryst parti.Har heller ikke særlig lyst til att samb skal se meg toppløs lengere, å skrur alltid av nattlampa når jeg kler av meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være ganske ekstremt for å få det dekket. Ut i fra det jeg vet i allefall. Vet av ei som er skikkelig ille, å da mener jeg ille fra topp til tå!! Fikk ikke dekket noe hun nei, men betalte masse selv. Og ble ikke så veldig mye bedre..

Skrevet

jeg syns det er så teit. Att folk som sliter med sånn ikke får hjelp.

Det koster jo sinnsykt mye.

Jeg har ei vennine som er helt flat brystet å sliter med det. Er kun 1 grunn for att den jenta er singel. Alt ho ønsker seg er en håndfull liksom. Ho skal kontakte legen sin i morgen. Krysser fingrene for ho.

Man må jo få hjelp hvis man trenger det mener jeg!

Skrevet

Du får ikke dekket for å fjerne strekkmerker. Fins ingen metode for å få fjernet de. Må være fettforkle/hengebuk hun har fått fjernet med kirurgisk inngrep. Det kan du få dekket, dersom du har store problemer med det.

Skrevet

jeg vet hvordan det er har slik selv, men prøv å masser litt på det g hold deg unna sol i ett år hvertfall på di stedene du har merkene..

du kan få dekt men da må du gå igjennom psykolog.. hehe'

har ikek gjort det selv, men jeg har begynt å trene nå og merkene er betydelig finere:)

Skrevet

fikk høre ho hadde fått fjenet det med laser.

Skrevet

hm.... når sola er "tilbake" har det jo godt ett år:)

Håper treningen hjelper meg også:)

Vil styre unna psykolog gett!

Skrevet

Jeg undersøkte om det hjalp med laser for noen år siden, fikk da beskjed fra klinikken hvor de hadde laserbehandling at det ikke var noen dokumentert effekt på strekkmerker, men det kunne bli litt bedre. (har også strekkmerker fra topp til tå). Høres så ulogisk ut at hun fikk det dekket, men selvfølgelig fullt mulig

Skrevet

tror det har mye å si om hva legen sier.

Hvis legen har sympati for deg, tror jeg det blir lettere å få det dekket.

Skrevet

To bekjente av meg har fått fjernet sine. Tror noe ble dekt, men husker ikke helt hvordan det var. Ville bare si at jeg fikk se resultatet ( både før og etter), og det var absolutt verdt det. Jeg tror hun ene hadde fått beskjed om å måtte slanke seg noe. Snakk med legen din, og hør hvor du kan henvende deg. Lykke til

Skrevet

ja, lurte egentlig om jeg skulle ta kontakt med han. men vet ikke om jeg skal vente til jeg har trena litt. Var en her som nevnte att det hadde hjulpet henne etter att ho hadde begynnt å trene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...