FrøkenSprøken Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Du sa at du kjenner en liten baby som heter Chris-Robin, så da må jeg bare spørre: hvor kommer den babyen fra? Kan da umulig være mange i dette landet som kaller barna sine noe slikt? Kanskje er det den samme ungen vi snakker om? Heter mammaen K**** L***?
LisaColli Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 hehe, de bor i trondheim:) mamman's navn begynner på H, babyen er 9 mnd nå. faren til ungen er litt pøbel selv tror jeg, kanskje Chris-Robin skal bli som sin far? hehe jeg synes ikke navnet er SÅ ille da, fint hver for seg. har hørt mye verre for å si det sånn ;o)
LisaColli Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 nærmere bestemt Kolstad, hihi. pøbelplassen
FrøkenSprøken Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 Hihihi... Da er det ikke de samme da. Rart... Spørs om unger med det navnet har en økt sannsynlighet for å bli pøbler jah... Men helt særiøst: hva kan være værre?!?!?! *huff*
LisaColli Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 dattera til Morten Abel er verre, hun heter: Ella Dorthea Joppeline Navaho Snowflake Abel Sandnes Knutsen.
FrøkenSprøken Skrevet 4. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2007 Vet du? Jeg ville faktisk heller ha kalt jenta mi det. Ella er et nydelig navn, og de andre kan man jo bare la være å bruke. Synes ikke at det er vakkert altså, men ikke så kriminelt belastet som Chris-Robin. *huff*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå