Gå til innhold

Kan jeg være gravid??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen i går, men det kom litt på fredag og ble borte i går. Nå er det ingen ting. Driver å prøver å bli gravid så jeg er litt utålmodig. Har så lyst til å teste, men er redd for å bli skuffet. Noen som har noen mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vanlig å blø litt når man er gravid også =) Så jeg ville så absolutt ha tatt en test!!

Skrevet

det var litt sånn forrige mnd, men da kom mensen etter to dager.

Skrevet

Ja, du kan være gravid... Men en bør alltid være forberedt på at man kan bli skuffet...

 

Lykke til er vel det eneste man kan si :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...