nr2eprins Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Tror han har sovet max en time på hele dagen. Ingenting har vært bra nok. Han bare sutrer og klager, og jager etter puppen. Mat har han fått mer enn nok av. Det renner over... Prøvde å trille tur med han nå ikveld for å se om jeg fikk han til å sove. Så lenge vogna var i bevegelse var det greit, men sutret startet med det samme vi stoppet. Han kan sovne tungt ved puppen. Nesten så han snorker, men så snart han blir lagt i vogga: pling, opp med øynene. Han gjesper og gjesper. Tydelig at han er trøtt, men vil ikke sove. Nå ligger han våken og pludrer med seg selv... så lenge det varer. Er vel ikke så lenge før alarmen går igjen, tenker jeg. Ganske så slitsomt egentlig!!
Tante Sofie # Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Hvor gammel er junior? Kan det være tenner på gang? Evt. voksesmerter?
LaPaysanne Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Dette høres kjent ut... Hvis han er åtte uker gammel, vil jeg anta at det er økedager, og at han vil ha mat mye, mye oftere enn ellers. I så fall er det er bare å avlyse alle avtaler i to-tre-fire dager, og rulle ut puppen på kommando:-) Og passe på å hvile/spise/drikke godt selv.
nr2eprins Skrevet 4. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2007 akkurat.. Han henger atter igjen i puppen og er kjempefornøyd. Og dette tar 3-4 dager....lucky meeeee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå