PrettyPink Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Skulle hatt mensen i går, men det kom litt på fredag og ble borte i går. Nå er det ingen ting. Driver å prøver å bli gravid så jeg er litt utålmodig. Har så lyst til å teste, men er redd for å bli skuffet. Noen som har noen mening?
It's all about me Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Herlighet....det aner da ikke vi. Er bare en måte å finne ut det og det er å ta en test.
*Lissi* Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Ja, det kan du:-) Så spennende da, lykke til!
Mille** Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Jepp, du er nok gravid! Hehe....nei men seriøst, det kan godt være du hadde en feseblødning. Hadde det med nr 2 ihvertfall, var sikker på det var mensen som kom men så var det ei spire. Lykke til! )
PrettyPink Skrevet 4. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2007 Tusen takk for et svar som virkelig hjalp Intensity.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Enest en test som har svaret. Testet den dagen jeg skulle hatt mensen jeg. Å siden du prøver så har du vel en test hjemme. Å nei, det trenger ikke være morgenurin
~sjiraff~ Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 hehe.. bra svar intensity.. Sånne spørsmål er utrolig morsomme... Selvfølgelig kan HI være gravid, men det er vel like sannsynlig at hun ikke er det... Eneste svaret hun kan få er via en test..
Mille** Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 feseblødning, ja for det er det jo noe som heter!! Hehe...fesTeblødning!!
It's all about me Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Ja jeg vet. Men kan jeg være gravid sjiraf? Hadde EL for noen dager siden, surrer mye og har vært på do og tisset flere ganger idag......ja også har jeg spist kveldsmat 3 kvelder på rad, det pleier jeg ALDRI å gjøre. He he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå