Luans mamma Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hva gir dere av mat, hvor mange måltider om dagen og når på dagen? Jeg har gitt gutten maisgrøt i 2 uker, har økt gradvis, og dette har gått fint. I dag fikk han sin første smaksprøve av havregrøt, et par teskjeer. Gir grøt i 17-tida. Gutten legger seg mellom 18 og 19. Har tenkt at kanskje jeg bør begynne å gi ham litt grøt til lunsj også...? Han virker sulten og sover dårlig på dagen. I dag sov han 2 lurer på totalt 1 time til sammen. Mannen min hadde kjøpt inn noen glass med fruktpurè, og jeg ga ham et par teskjeer av dette i dag midt på dagen. Vet at det ikke blir anbefalt å gi frukt før grønnsaker... Men men, gjort er gjort. Han likte det i alle fall.
MissUnderCover Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Her får snuppa fruktmos til lunch, sånn ved tolv ett tida, og en passe porsjon grøt til kvelds... resten av maten er mm.... kveldsmaten får hun ved halv sju tida, hun legger seg åtte.. sover totalt tre til fire timer på dagen, fordelt på to eller tre lurer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå