Gjest Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Vil begynne med dere siden jeg nå skal sette meg ned å skrive 4-5 sider om omsorg. Så en stor klem til dere alle=)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Ehh... Skjønte ikke denne helt jeg, men takk da;)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Færdig med "omsorgen" nå da eller..? Så jeg også kan få en klem ?? Hvis ikke nekter jeg å "slikke frosken"....... *ler*
Gjest Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 "kremt"......slikket frosker slik at de ble helt prikkete he he he.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Jepp....godt ja ) Lure på ka d næste bli..hehe
Mage Mi Sa Jo Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 ååh det var godt, den trengte jeg ;p
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Jeg håper du klarer å få ned noen ord om omsorg da, siden du helt klart kun klarer å vise omsorg til bare enkeltmennesker og holder ellers andre utenfor. Håper du ikke blir sykepleier, i tillfellet det kommer en pasient som ikke vet hvem h*n er. Du nekter vel å behandle vedkommende da!
Gjest Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Suss,klapp og klem til deg oxo anonym=) Din surpomp=)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 Tusen takk:)) Du mener vel meg også?Jeg har jo nick,to faktisk,selvom jeg ikke viser det her til deg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå