Gå til innhold

En klem til dere alle MED nick=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil begynne med dere siden jeg nå skal sette meg ned å skrive 4-5 sider om omsorg. Så en stor klem til dere alle=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Færdig med "omsorgen" nå da eller..? Så jeg også kan få en klem ??

Hvis ikke nekter jeg å "slikke frosken"....... *ler*

Skrevet

"kremt"......slikket frosker slik at de ble helt prikkete he he he.

 

Skrevet

ååh det var godt, den trengte jeg

 

;p

 

 

Skrevet

Jeg håper du klarer å få ned noen ord om omsorg da, siden du helt klart kun klarer å vise omsorg til bare enkeltmennesker og holder ellers andre utenfor. Håper du ikke blir sykepleier, i tillfellet det kommer en pasient som ikke vet hvem h*n er. Du nekter vel å behandle vedkommende da!

 

Skrevet

Tusen takk:))

 

Du mener vel meg også?Jeg har jo nick,to faktisk,selvom jeg ikke viser det her til deg nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...