Gå til innhold

Kan noen hjelpe-spm ang Emmaljunga city cross!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett litt på denne vognen, og synes den ser fin ut. Mindre/lettere enn Emmaljunga duo edge. Dere som har city cross, er dere fornøyd? Lurer på sånn omtrent pris på city bagen? Må ha denne i tillegg. Eller evt en hard bag. Får man plass til voksipose i hardbagen? Takker for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har city jet da, men kan svare på det du spurte om bagen. Tror den kostet rundt 1000 kr.... Det er plass til voksipose i den ja. Er veldig fornøyd med vogna!

Skrevet

Har den med City bag og det polstrede fottrekket, vi betalte 7000,-

Gutten vår er snart 6 mnd, og får fortsatt plass i bagen, men vi kommer til å bytte snart uansett. Det hadde nok blitt trangt med vinterpose nede i bagen nå, men med dressen sin (og eventuelt dyne) holder han seg god og varm.

Vi er veldig fornøyd med vogna.

Skrevet

Jeg har city cross og er storfornøyd med vogna. Kan ikke hjelpe deg ang bagen da vi kjøpte den da tuppa var 5 mnd, så da brukte vi bare sportsdelen:-)

Skrevet

city bagen koster 1795, hardbagen 1195.

Jeg har vogna, men kjøpte den som sportsvogn da min var 5-6mnd, så han har bare brukt sittedelen. Jeg er kjempefornøyd med vognen!!:-)

Skrevet

Har brukt den over to år og er kjempefornøyd. Brukte bagen ca 7 mnd, men de siste månedene var varme og trengte da ikke noe varmepose i den. Jeg kan tenke meg at for voksiposen blir den litt liten kanskje, jeg selv hadde ikke voksipose og har det heller ikke nå når barnet er over to år. Vi har en dunpose med lammeskinnunderlag fra BarnasHus og for en sånn pose får du garantert plass til. Vi betalte 5000 for hele pakken (city cross, city bag, bag + fottrekk) kjøpt i Sverige for mer enn to år siden. Nå sover vår toåring i den i barnehagen og har god plass. Ser at noen som har sånne moderne trehjulinger(quinny) eller mutsy har måttet finne en annen vogn for sine barn som er over 1,5 år og må ha vogn for å sove i. Ingen fare at City Cross må byttes ut pga liten soveplass for en toåring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...