Gå til innhold

Halsbrann og hår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det tilfelle at de som er plaget med mye halsbrann får babyer med masse hår??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, det stemte veldig med meg forrige gang. Jenta kom ut med masse hår, og jeg plagdes veldig med halsbrann. Men det er tilfeldig kanskje ?

Skrevet

JEg var veeeldig plaget med halsbrann, og fikk en liten jente med masse hår:-)

Skrevet

Jeg var plaget med halsbrann men helst den siste mnd men hun ble født med lite...

Men halsbrann kommer jo og av press på organer vil jeg tro

Skrevet

Jeg hadde mye halsbrann og fikk ei jente med mye hår... Aldri tenkt at det skal ha noen sammenheng ;o)

Jeg får halsbrann ved å spise for sterk mat o.l. Men kjenner at jeg er mindre plaget av dette under dette svangerskapet.

Skrevet

Jeg hadde ekstrem halsbrann, og fødte en jente med lite hår!

Gjest 5 andre
Skrevet

he he. da blir denna tøtta her lodden :-) Det var ikke pjokken, men så har Gavisconinntaket vært mye høyere denna gangen. Spennendes å se om det stemmer, selv om jeg har mine tvil. =)

Skrevet

Det har jeg aldri hørt før, men stemmer forsåvidt på meg. Denne gangen er jeg mindre plaga med halsbrann, så kanskje det blir en snau baby nå. :o)

Skrevet

tror ikke halsbrann og hår har noen sammenheng i det hele tatt folkens... halsbrann e noe nesten alle får når man er gravid, fordi alle innvollene deres blir trykkt oppover og til sidene, så det er bare logisk at alle har halsbrann...

Skrevet

Jeg var plaget med kraftig halsbrann fra uke 18 forrige svangerskap, og vår datter ble født med noen få dun på hode.. Så i vårt tilfelle stemte det ikke:)

Skrevet

Tror nok helt sikkert, at dette er en myte fra gammelt av ;)

Har alltid hatt mye halsbrann når jeg har vært gravid, men bare den ene hadde hår :o)

Skrevet

Hadde endel halsbrann, men var ikke så fryktelig plaget.

Gutten min hadde masse sort hår:)

Syntes det var utrolig gøy siden jeg ikke fikk får før drøye 8 mndr:)

Skrevet

Hadde masse halsbrann & Celine hadde masse hår da hun ble født.

Masse halsbrann nå å ... så stemmer sikkert nå å

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...