Gå til innhold

BarnasRett.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne sida har frå tid til anna vore debattert i media på grunn av listene som namngjev barnevernsarbeidarar og andre fagpersonar. Var idag inne og las på denne sida. Usikker på om eg skulle le eller grine.

Inne på sida er det ei gjestebok der ein kan skrive om t.d eigen erfaring med barnevernet, men denne gjesteboka er truleg sensurert då det kun sto på trykk innlegg som omhandla kritikk mot barnevernet. Barnasrett vil avskaffe barnevernstenesten.

Eg tenkte å skrive eit innlegg til gjesteboka der eg rettar nokre kritiske spørsmål, m.a. skilnad på forledrerett og barnerett, barns rettssikkerhet, hensikten med at enkeltpersonar kan henge ut personar med fullt namn på bakgrunn av egne subjektive erfaringer osv.

Hadde vor moro om andre gjorde det same, og sett om "kritiske" innlegg vert posta.

Elles interessant å diskutere kva de meinar om at barnevernsansatte vert hengt ut på denne måten? Er det innanfor det vi bør tåle i eit samfunn der rette til ytringsfridom står så sterkt? Eller er det eit overgrep mot den enkelte som ikkje får høve til å forsvare seg? Skadar det truverda til barneverntenesten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Websiden og de som står bak den er hakke gale.

Men jeg ser ikke noe poeng i verken å poste innlegg på den eller reklamere for den i andre fora. Knapt å diskutere den heller - så lenge den ikke bryter loven er den helt ok, når den gjør det blir det stort sett anmeldt.

Jeg kan aldri tenke meg at den skader barnevernstjenstens troverdighet hos særlig mange.

Skrevet

Jeg har hørt med politi og datatilsyn og det finnes ingen hjemmel for å stoppe den siden, for de som er der er i grunn en fare for seg selv. ut over det er siden tragisk, og de som poster der et kapittel for seg selv.

Skrevet

Oi da, vet ikke helt hvordan jeg skal reagere på den siden jeg. Tror de virkelig at de kan oppnå ting på den måten? Jeg er skeptisk til mye barneværnet foretar seg- eller kanskje mest- ikke foretar seg. Men det får da være grenser.

Skrevet

Med skada truverd tenker eg særleg på dei som av ulike årsaker kjem i kontakt med barneverntenesten, og får vite at sakshansamaren ein har fått står på denne lista. Det vil jo kunne føre til unødid skepsis. Mange som kjem i kontakt med barnevernet trur jo at dette kan vere einsbetydande med å miste omsorgen. Såleis fungerer jo denne sida som rein skremselspropaganda.

No heiter det seg kanskje at all pr er god pr. Likevel trur eg ikkje reklameverdien av dette innlegget er veldig stor for BarnasRett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...