Gå til innhold

Cyster i underlivet

*musefis* med 2 store og 2 små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en cyste i underlivet for 2 1/2 år siden, en mnd etter fødselen til lillemor. Den var utrolig vondt og jeg gikk vel med den i nesten en uke før jeg reiste til legevakten på kvelden 17 mai. Ble sendt inn til sykehuset dagen etter hvor de skar hull i den og fikk tømt den. De var overrasket på hvor stor den var, for de fleste pleide å komme inn da den var på str med en ert mens min var neste på størrelse med en appelsin! Det var jæ**** vondt etter at de hadde stukket hull på den men fikk sterke smertestillende heldigvis. Måtte stoppe langs veien da jeg kjørte selv inn til sykehuset for ikke å besvime men kom meg heldigvis hjem. I går fikk jeg plutselig en styrtblødning og i går kveld begynte de samme smertene i underlivet som jeg hadde sist gang. De har vedvart hele dagen og jeg er livredd for at det er det samme!!! Fikk mensen sist mandag men det var egentlig slutt på fredag så ble litt overrasket da jeg plutselig begynte å fossblø i går formiddag! Men det gav seg like fort som det begynte og er helt stopp nå. Noen som har opplevd noe lignende? Kan det være cysten som er tilbake? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*opp igjen*

Skrevet

Du, jeg vet ikke noe om akkurat dette, men syns du skal ta en telefon til legevakten nå eller vente til imorgen og ringe legekontoret og høre!

De vet hva det kan være og om du evt bør komme inn for en sjekk, koster ingenting å ta en telefon:-)

Lykke til!

Skrevet

huff hørtes ikke bra ut! Tror du skal snakke med legen! Jeg har også hatt cysre i underlivet, men den ble ikke så stor. Fikk en klump etter første mann. Og da jeg ble gravid med andre mann voks cysten. Da den ikke hadde gått tilbake ved 6 ukers kontrollen, ble den fjernet. Nå har jeg begynt og lure på om jeg holder på å få en ny. Har kjent en klump, men vet ikke om jeg skal vente og følge med og bestille time vist det skjer endringer. jeg har ikke vondt nå! Må bare si lykke til og håpe du finner ut hva som skjedde med deg. Og så rekner jeg med vi er enig om slike ting i underlivet ikke er noe morrsomt

Skrevet

Takker for svar, tror jeg legger meg nå og prøver å få litt søvn så ringer jeg legen i morgen tidlig. Satser på at det går over i løpet av natten! *håpehåpe* :o)

Skrevet

Er veldig enig med deg solastråler, slike ting i understellet er IKKE gøy... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...