ma-85 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Er så lei "uvanlige navn" - alle skal visst ha det for tida! Lurer på om noen har forslag til pene, forholdsvis vanlige navn? Vi vet ikke om det er gutt eller jente - vi ville spare den spenningen til fødselen. Ønsker et navn som er normalt - dvs ikke "finne-på-sjøl-navn" e.el. Trenger ikke være av de mest populære, liker best tidløse navn. Gjerne norsk/nordisk. Bare kom med forslag, fortrinnsvis jentenavn, da vi er ganske sikre på guttenavn, men har dere fine guttenavn så kom med det og
mamma.85 Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 jeg er helt enig med deg! folk skal ha så veeeldig speseielle navn for tiden... er litt lei av det!! men jeg synes : Henrik Mats Markus Jenny Stine Marte er fine navn
ma-85 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Ja, tror nesten det blir uvanlig å ha vanlig navn jeg Gode forslag, Jenny har jeg faktisk tenkt litt på.
tertilus Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Jeg har tenkt litt på: Eline Anna Silje Matilde Men, så er det det å bli enig med samboer da...
Gjest Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Hei! Disse synes jeg er kjempefine! Mari Johanne Elen Guro Pernille Erle Martin Amund Erlend Herman Håkon Garantert mange fler, men er ikke helt i den sjangeren selv. Liker alikevel navnene godt. De gir god følelse )
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Min førstemann heter et av navnene Lompa75 nevner, og nestemann skal også ha et navn som alle har hørt før, men som nesten ingen babyer heter. Det finnes jo så mange fine navn! For meg er det et poeng at det skal være et navn, enkelt og greit, som gjerne har en betydning, men som ikke er direkte et ord som har en annen betydning eller en sammenstilling av bokstaver som ingen har før. Andre vi har vurdert, men som allerede er i bruk litt for nær oss, er: Johan Jostein Halvor Inga Signe
stinesupersøt_24 Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 stine:) cecilie Elin kaja Malin andreas markus ole jørgen Lill maria Ernst Robin katrine camillla karoline forex:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Ester Astrid Else Arne Jon Ola Erik Karl dette er navn jeg liker godt og som er vanlige navn, men de brukes ikke av veldig mange for tiden
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Solveig Kine Line Johanne Martine Jenny Maren Tine Sofie Tonje Terese Silje Stine Janne Hans Marius Petter Vetle Jarle Birger Fredrik Simon Simen Sander Tor Bjørnar Svein Sondre Willy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå