Gå til innhold

Trooor vi har funnet guttenavn..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om navner Nikolas?

 

Klarer ikke å bestemme oss for en eventuell skrivemåte..

 

Nicholas

Nikolas

Nickolas

Nicolas

 

Det skal ikke være enkelt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Nikolas best :)

Det er et fint navn!

Skrevet

synst det er finest uten O, Nicklas istende for Nikolas...

men det er mi meining da....men for all del,fint med nikolas og=)

Skrevet

Takk jenter =) Vi snakker litt om Nicklas også faktisk :)

Vi har hatt dilemma med guttenavn siden dag 1.. hehe.. Tror vi nermer oss en løsning nå;)

Skrevet

Nicolas, kjempenydelig.

naboen fikk nettop eg gutt som de kaller Nicolas, og navnet er fint og veldig tidløst syntes jeg.

Skrevet

Nikolas/Nicolas er kjempefint. Niclas føles litt vel "svensk" for meg :-D

Skrevet

Sambo er svensk, så derfor har vi vert inne på Nicklas ;) Men tror det blir Nikolas.. men mulig jeg ombestemmer meg mangen ganger før termin enda;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...