Niem og Patrick Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hva synes dere om navner Nikolas? Klarer ikke å bestemme oss for en eventuell skrivemåte.. Nicholas Nikolas Nickolas Nicolas Det skal ikke være enkelt
Truseprinsesse Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Liker Nikolas best Det er et fint navn!
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 synst det er finest uten O, Nicklas istende for Nikolas... men det er mi meining da....men for all del,fint med nikolas og=)
Niem og Patrick Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 Takk jenter =) Vi snakker litt om Nicklas også faktisk Vi har hatt dilemma med guttenavn siden dag 1.. hehe.. Tror vi nermer oss en løsning nå
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Nicolas, kjempenydelig. naboen fikk nettop eg gutt som de kaller Nicolas, og navnet er fint og veldig tidløst syntes jeg.
Linaria Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Nikolas/Nicolas er kjempefint. Niclas føles litt vel "svensk" for meg :-D
Niem og Patrick Skrevet 5. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2007 Sambo er svensk, så derfor har vi vert inne på Nicklas Men tror det blir Nikolas.. men mulig jeg ombestemmer meg mangen ganger før termin enda;)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Nicholas!!!!!!!!!!! Det heiter min eldste på 6 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå