Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Har endel tynn/blank utflod... lukter ikke rart, og er bare i perioder. Noen som har lekket fostervann tidlig i svangerskapet? Hvordan føles dette?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 hvis du lurer på om du lekker fostervann anbefaler jeg deg og ihvertfall ringe til lege. Sånn at du er helt sikker på at det ikke er noe galt. Men man får også mye mer utflod når man er gravid også da =) så kan være at det bare er det lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 jeg lakk fostervann i uke 33 med førstemann, merket det veldig godt da det blei ganske vått, var på sjekk på sykehuset, men dem kunne ikke fastslå noe, ba meg ha på bind om det skulle komme mere så dem får tatt prøve av det. Så om du tror det er fostervann så ta på deg ett bind og reis på føden med det så finner dem det ut med engang.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg lakk fostervann i forige svangerskap (til termin) og det kom småskvetter hele tiden., Føltes som om jeg gikk og tisset på meg Kontekt føden dersom du er i tvil, og ta på et bind, slik at du kan følge med hvor mye som kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå